Stiv Džobs je, ipak, imao srca.
Mogao je da vam se dopada ili ne dopada, ali ima nešto što mu niste mogli osporiti.
Mogao je da vam se dopada ili ne dopada, ali ima nešto što mu niste mogli osporiti.
Zamislite da imate sve – a za preduzetnika velikih ambicija, „sve“ bi zvučalo otprilike ovako: svetska dominacija, brend koji prepoznaje mlado i staro, za vas radi armijica od desetine hiljada ljudi i sve vam to donosi milijarde na godišnjem nivou. Dolara, naravno.
Naivnog osmeha, krupnih očiju koje se cakle i neobuzdane kose, mali debeljuškasti trolovi brzo su postali jedna od najprodavanijih igračaka 1960-ih. Uz rame čak i Barbi. Samo u SAD prodavao se jedan primerak na svake dve sekunde! Pre nego što su nestali.
Trolovi su bili hit igračaka 20. veka čak dva puta, ali uprkos tome njihov „tata“ je ostvario samo deo (potencijalnog) prihoda. Ono što je nastalo iz velike ljubavi u siromašnoj porodičnoj kući u danskoj provinciji postalo je svetski fenomen vredan milijarde dolara.
Početkom 1950-ih godina mala kompanija iz Kalifornije pokušavala je da razvije rešenje za potiskivanje vode sa idejom da zaštiti delove projektila od rđe i korozije.
Henri Ford je oduvek bio vredan čovek, strastven prema inovacijama i napretku. Nije uvek bio uspešan i mnogi zapravo ne znaju da je njegov prvi pravi uspeh došao posle četrdesete iako je počeo da radi sa šesnaest.