IntervjuiBiznisi

marmade 01
Biznisi /

Marmade keramika:
Iskrenost i toplina utisnuti u glinu

U svetu u kojem je sve brže, uniformisanije i digitalnije, priča Marije Popović i njenog brenda Marmade podseća nas na to koliko je važno zadržati dodir sa stvarnim, opipljivim stvarima. Marija je prešla iz sveta grafičkog dizajna, ekrana i kompjutera, u potpuno novi medij, gde glina, voda i vatra diktiraju ritam dana. Na njenim kreacijama jasno se vide tragovi strpljenja, fokusa i ljubavi prema radu rukama. Svaki komad koji izađe iz njene radionice je priča o pokušajima, greškama i upornosti, ali i želji da se stvori nešto što će trajati duže od trenutka. Možda je to šolja iz koje se svako jutro pije kafa, činija koja ima svoju priču ili tanjir koji prkosi prolaznosti trendova, svakako nešto što je autentično njeno i jedinstveno.

Pročitajte intervju
mndental 01
Biznisi /

MND Dental:
Od porodične tradicije do savremenih stomatoloških rešenja

Kažu da je “osmeh ključ koji otvara sva vrata”. Upravo zato, u stomatološkoj ordinaciji MND Dental veruju da osmeh zaslužuje najbolju negu. Ordinaciju vodi dr Nataša Mratinković, specijalista ortopedije vilica sa više od 25 godina iskustva, koja je svoj posao pretvorila u spoj znanja, tehnologije i strasti. MND Dental je prepoznatljiv u oblasti ortodoncije, nudeći fiksne aparate, Myobrace terapiju, ali i Invisalign folije, koje predstavljaju najmodernije rešenje za ispravljanje zuba.

Pročitajte intervju
rent a porter 01
Biznisi /

Rent-a-Porter:
Iznajmljivanje dizajnerskih haljina, blejzera i aksesoara

Kristina Zuliani je ekonomistkinja koja je svoj preduzetnički duh pretočila u ideju da ženama ponudi drugačiji odnos prema modi. Nakon iskustva sa švajcarskim startapom u Beču, shvatila je da budućnost mode ne leži u kupovini i gomilanju garderobe, već u njenom deljenju i višestrukom korišćenju. Tako je nastao Rent-a-Porter, održivi koncept iznajmljivanja odeće i aksesoara, koji ženama omogućava da od glave do pete pronađu savršenu kombinaciju za svaku priliku: od poslovnog događaja do glamurozne večernje svečanosti. Suština ovog brenda je da pruži osećaj luksuza i svežine, a da pri tom štedi i novac i prostor u ormanima svojih klijentkinja.

Pročitajte intervju
harmonia 01
Biznisi /

Organic+:
Inovativno organsko đubrivo za biljke u saksiji

Organic+ je 100% organsko đubrivo koje je nastalo kao kombinacija naučne preciznosti i jednostavnosti upotrebe. Ovo inovativno rešenje za ishranu saksijskog bilja razvijeno je kao diskretno i čisto rešenje koje biljkama obezbeđuje hranu direktno u zonu korena, neutrališući sve komplikacije. Proizvod je rezultat vizije kompanije Harmonia Technologies iza koje stoji dr Nedeljko Milosavljević, zadužen za strategiju i komercijalizaciju, i njegovog poslovnog partnera, MSc Marka Kostića, stručnjaka sa preko 17 godina iskustva u razvoju i proizvodnji bio-đubriva.

Pročitajte intervju
happyteam 01
Biznisi /

HappyTeam frizerski salon:
Kad žena padobranac pronađe frizerske makaze

HappyTeam frizerski salon već 17 godina piše svoju priču o posvećenosti i ljubavi prema frizerskom zanatu. Nakon dugogodišnjeg rada na Slaviji, ove godine preseljen je u sam centar Beograda, u modernu oazu u Prizrenskoj ulici. Vlasnica salona, Ana Vujčić, frizerka sa više od 20 godina iskustva, ušla je u ovaj posao gotovo slučajno, ali je vremenom izgradila stabilan brend, stekla verne klijente i stvorila prepoznatljiv prostor. Njena priča nije samo priča o frizerskom poslu, već i o istrajnosti, učenju i stalnom usavršavanju.

Pročitajte intervju
fanfare 01
Biznisi /

Fanfare:
Izrada savremenih scenografija epskih razmera

Pre više od tri decenije, Aleksandar Nikolić je pokrenuo malu radionicu štampajući balone za dekoraciju. Radoznalost i hrabrost da istražuje vodili su ga ka tome da otvori vrata ka kreiranju umetničkih instalacija. Danas, zajedno sa ćerkom Minom Nikolić i timom posvećenih saradnika, brend Fanfare okuplja dizajnere, umetnike i vešte majstore. Spojem različitih znanja i iskustava ovaj tim stvara scenografske elemente koji pomeraju granice mogućeg.

Pročitajte intervju
maia handmade 01
Biznisi /

MAIA.Homedress:
Kreacije od svile koje ispunjavaju snove

MAIA.Homedress je mala beogradska manufaktura svilenih odevnih komada, koja je od male ideje, prerasla u prepoznatljiv brend. Iza ovog preduzetničkog poduhvata stoji Marija Ivković koja je, zajedno sa suprugom Aleksandrom, izgradila je MAIA.Homedress zahvaljujući svom marketing znanju, pedantnoj izradi i oslanjanju na vrhunsku svilu i tim krojača koji je savladao francuske šavove. Na ovaj način Marija je kreirala „pidžame” koje nisu odevni predmet za spavanje, već elegantni kompleti koji se nose kao odelo.

Pročitajte intervju
locass 01
Biznisi /

Locass:
Kožna galanterija sa pečatom tri generacije

Locass je zanatska radionica za izradu kožne galanterije, čija priča traje više od sedam decenija. Temelje porodične tradicije je započeo deda Vladimira Lokasa, koji je treća generacija tašnera. On je očuvao vrednosti ručnog rada u koji je uneo savremeni dizajn i estetiku, stvarajući proizvode koji objedinjuju dugotrajnost i eleganciju.

Pročitajte intervju
keramika 01
Biznisi /

Škola keramike Lazar Rančić:
Kreativni beg od haotične svakodnevnice

Škola keramike Lazar Rančić je već gotovo dve decenije mesto gde se glina doživljava kao materijal za istraživanje i oslobađanje od stresa. Akademski keramičar u svom atelju ne meri brzinu, ne broji greške i ne traži savršenstvo – već pušta da se kroz glinu izrazite. Stoga, polaznici ostaju godinama, neki i decenijama, gradeći zajednicu koja je lišena bilo kakvog pritiska.

Pročitajte intervju
ciklobar 01
Biznisi /

Ciklo Bar:
Mesto na kome biciklisti piju kafu i grade zajednicu

U srcu Novog Beograda, baš među blokovima, nastao je Ciklo Bar. Mesto koje je mnogo više od kafića. Osmislile su ga Jovana Petrović, bivša programerka i strastvena biciklistkinja, i Itana Golubović, ugostiteljka i producentkinja, sa željom da u Beograd donesu koncept „velo kafea“ i prilagode ga lokalnom duhu. Njihov zajednički poduhvat od početka ima jasnu misiju: da spoje duh biciklizma, lokalne zajednice i društveni angažman u jedan društveno-koristan koncept. Ciklo Bar je postao tačka okupljanja onih koji vole biciklizam, ali i onih koji podržavaju ekološke vrednosti, kulturne sadržaje i solidarnost.

Pročitajte intervju
Da li želite da besplatno dobijate sadržaj sa NašaMreža.rs direktno na Vaš email?
eden 01
Biznisi /

Eden Origin:
Lavanda iz Čačka pretočena u liker snova

Ana Tomašević i Bojan Milenković su brat i sestra iz Čačka koji stoje iza brenda Eden Origin, male porodične proizvodnje lavande i jedinstvenog likera od ove aromatične biljke. Iako oboje dolaze iz različitih sfera – Ana iz nevladinog sektora, a Bojan iz sveta startapa – odlučili su da se povežu sa zemljom, prirodom i kreativnošću kroz pokretanje sopstvenog biznisa. Njihova lavanda, uzgajana ručno i bez hemije, u srcu Šumadije pretočena je u jedinstveni liker koji se danas koristi u brojnim koktel-barovima širom Srbije.

Pročitajte intervju
shirocco 01
Biznisi /

Shiroco:
Modne kreacije koje osluškuju materijale

U svetu mode gde se trendovi smenjuju brzinom svetlosti, postoji jedno mesto koje prati svoj put. To je radionica brenda Shiroco, iza kojeg stoji Ana Jakovljević, umetnica koja se nakon sedam godina pauze vratila svojoj životnoj strasti – tekstilu. Ana je stvorila brend „za svoju dušu“, koji zastupa svedenost, geometrijske forme i slobodu pokreta, dok istovremeno prkosi pravilima i odbija da se povinuje očekivanjima.

Pročitajte intervju
pinki kids 01
Biznisi /

Pinki Kids:
Dečja obuća sa veselim motivima za udoban i pravilan hod

Pinki Kids je porodična proizvodnja dečje obuće sa više od 60 godina tradicije, koju danas predvodi Goran Radisavljević. U ovoj radionici u Ostružnici nastaju dečje pantofle i sandalice, ali i ženska obuća, koja se nosi širom Balkana. Kod porodice Radisavljević sve počinje od prirodnih materijala i ručne izrade. Njihovi đonovi se ne kupuju, već se prave od ter gume i poliuretana, jer bezbedan i udoban korak mora imati čvrste temelje.

Pročitajte intervju
majka hrabrost 01
Biznisi /

Vez majke Hrabrost:
Nit koja vezuje prošlost i budućnost

U jednoj maloj radionici u Ivanjici, iz ljubavi prema detetu i goruće potrebe da stvori nešto istinski lično i dragoceno, rođen je brend Vez majke Hrabrost. Njegova osnivačica, Zorica Jovićević, spojila je svoje iskustvo iz tekstilne industrije sa željom da sačuva tradicionalne tehnike ručne izrade, poput zlatoveza i rada sa srmom. Svaki komad koji izađe iz njene radionice, bilo da je to jelek, košulja ili haljinica za krštenje, izrađen je ručno, sa pažnjom, simbolikom i pričom. Iza jednostavnog naziva krije se duboka posvećenost zanatu, nasleđu i lepoti detalja koji traju generacijama.

Pročitajte intervju
andora 01
Biznisi /

Andora Tim:
Carstvo luksuznih kutija

Andora Tim proizvodi luksuzne kutije koje se pamte – za brendove, poklone, događaje. Svaka ambalaža je pomno dizajnirana i izrađena, jer, kako kaže, Nataša Makljenović, jedna od osnivačica, prvi utisak je zlata vredan. Osnivački koreni sežu do porodične štamparije u Mostaru, a današnje temelje čine poverenje, stručnost i porodična energija.

Pročitajte intervju
pirocanac 01
Biznisi /

Piroćanac:
Domaći brend tekstila sa karakterom i vizijom

Kada pomislite na tekstilnu proizvodnju u Srbiji, uglavnom se nameću generički brendovi koji teško pariraju uvoznoj robi. A onda naiđete na „Piroćanac“ – ime koje više asocira na hranu nego na garderobu, ali upravo tu počinje njegova autentična priča. Iza tog neobičnog naziva krije se porodični posao iz Arilja, izgrađen na upornosti, znanju i doslednosti u kvalitetu.

Pročitajte intervju