IntervjuiBiznisi

snowy 01
Biznisi /

SnowyS Art:
Pitoreskni ručni radovi od naplavnog morskog drveta

Cunjajući po grčkim galerijama, Sneža Soković se prvi put susrela sa rukotvorinama od naplavnog morskog drveta. Nakon što joj je dozlogrdio dvodecenijski rad u korporaciji, ona se okrenula upravo izradi unikatnih i recikliranih komada pod brendom SnowyS Art. Čak ni ograničeni početni kapital od svega 100€ nije je nimalo obeshrabrio da se okuša u preduzetništvu. Kupivši multifunkcionalni alat i pozajmivši očevu stegu, samouka Sneža se prionula na ručnu izradu kućica od morskog drveta i to na kuhinjskom stolu.

Pročitajte intervju
parfimerija sava 01
Biznisi /

Parfimerija Sava:
Mirisne note predratnog Beograda

Prožet frankofilskim duhom i ljubavlju prema mirisima, Đura Jovanov je otvorio vrata porodične parfimerije uoči okupacije 1941. Pod imenom Đurđevak, ova mirisnica je pregrmela Drugi svetski rat, ali ne i nacionalizaciju. Godine 1954. porodica Jovanov je nastavila tamo gde je stala – samo sa novim imenom i adresom – parfimerija Sava u Kralja Petra 75, gde se i dan-danas nalazi. Kako kaže naslednik, Nemanja Jovanov, ostali su dosledni sopstvenoj tradiciji i nakon 70 godina postojanja.

Pročitajte intervju
kamendizajn 01
Biznisi /

Kamen dizajn:
Oaza sukulenata i vazdušnih biljki za predah od svakodnevnog stresa

Užurbanost i stres su sastavni deo svakodnevnice mnogih, a da dani ne budu tako sivi postarao se Nenad Sarjanović i Kamen dizajn, koji se bave izradom aranžmana od sukulenata, kaktusa i vazdušnih biljaka, koje u saksijama od veštačkog kamena unose dozu spokoja u vaše živote. Ručno pravljene saksije i posude u više veličina i boja, lokalno gajene biljke i od srca napravljene kokedame, bašte u zatvorenim ekosistemima i te kako oplemenjuju svaki dom i radni prostor u kojem obitavate.

Pročitajte intervju
boya 01
Biznisi /

Boya Porcelain:
Zen budizam u praksi

Bojana Brkić i Rade Radovanović, životni i poslovni partneri, osnivači su i vlasnici brenda Boya Porcelain, iza koga stoji zanatska radnja za izradu kvalitetnih i originalnih ukrasnih i upotrebnih predmeta od porcelana. Bojana i Rade vide dragocenost porcelana u njegovom skladu krhkosti i tvrdoće, kao i u činjenici da je u pitanju materijal koji višestruko nagrađuje majstora lepotom i trajnošću, iako je izazovan za obradu.

Pročitajte intervju
radostan 01
Biznisi /

Radostan:
Pažljivo odabrana kolekcija pirotskih ćilima

Vođeni pasijom prema ćilimima i njihovim čarobnim šarama, te sledeći puteve etnografskog znanja, Marija Radovanović Stanimirović i Uglješa Stanimirović su sa svetom podelili svoju pažljivo probranu zbirku balkanskih ćilima, kao što su pirotski, sandžački, ali i tekstila i orijentalnih tepiha i to pod nazivom Radostan. Uz prethodno zakazani termin, svaki predmet iz kolekcije ovog bračnog para može se lično pogledati u njihovom beogradskom showroomu, a nijedna kupovina nije konačna, jer Radostan pruža mogućnost da odabrani komad isprobate u svom domu, pa tek onda da donesete odluku.

Pročitajte intervju
marija 01
Biznisi /

Marija Handmade:
Odevne rukotvorine nadahnute srpskom tradicijom

„Tradicionalna, ali ne i staromodna; ponosna, ali ne i nadmena; brižna, ali ne i nametljiva“, glasi krilatica brenda Marija Handmade, koji se bavi tkanjem i štrikanjem odevnih predmeta, sa stilizovanim folklornim motivima. Ovaj modni poduhvat nastao je pre deceniju i po u atelju Marije Ivanković Jurišić, dizajnerke tekstila, koja je najpre krenula sa izradom šalova na razboju. Danas asortiman, između ostalog, uključuje kapute od vune, pončo ogrtače, džempere, kao i tkane bluze, košulje od sirovog lana i srpskog platna, te haljine.

Pročitajte intervju
Da li želite da besplatno dobijate sadržaj sa NašaMreža.rs direktno na Vaš email?
dogma 01
Biznisi /

Dogma Brewery:
Kraft piva sa karakterom

Dogma Brewery je otelotvorenje sna o kraft pivarstvu dva drugara iz detinjstva, Vladimira Stojkovića i Mlađena Merdovića, sa identičnim vrednostima. Isprva su u Dogminoj pivarskoj “kuhinji” skuvani Hoptopod IPA i Svetionik Pale Ale, koji su postali instant klasici, a 8 godina kasnije ovaj dvojac može da se pohvali da su njihova piva izvezena u čak 31 zemlju.

Pročitajte intervju