IntervjuiBiznisi

grey 01
Biznisi /

Grey:
Udobna anatomska obuća sa tradicijom od preko 40 godina

Grey je brend specijalizovan za proizvodnju i prodaju anatomske obuće, sa tradicijom koja seže još iz 1971. godine. Krajem 2018. godine brend ulazi u novu eru poslovanja, kad Vlado Pavlović i njegova porodica preuzimaju proizvodnju brenda, sa novim koordinatama budućnosti, zadržavajući kvalitet i udobnost koji su obeležili njegovu istoriju. Asortiman obuhvata različite modele obuće, među kojima se izdvajaju klompe i sandale, a sve sa naglaskom na anatomske karakteristike, uz visoki komfor. Za to su zaslužni specijalno dizajnirani ulošci sa vazdušnim komorama, koji smanjuju bolove i umor stopala.

Pročitajte intervju
kishmish 01
Biznisi /

KISHMISH:
Šarenilom protiv kiše

Kada nebo navuče svoju „sivu pelerinu“, Jelena Lazarević i njen mali, ali kreativni tim iz KISHMISH rainwear-a uzvraćaju bojom. Njihov odgovor na kišno vreme nastao je iz lične potrebe za laganom kabanicom koja diše, sklapa se u ranac i nije nalik bilo čemu što se do sada pojavilo na našem tržištu. Jelena je stvorila brend čiji svaki patern nastaje u porodičnom studiju, štampa se na rolnama od svega sto metara i šije u lokalnoj radionici u ograničenim serijama.

Pročitajte intervju
zrnora 01
Biznisi /

Zrno Ra:
Prva zdravija pekara u Srbiji

Zrno Ra je više od pekare – to je životna misija Ane Arsenović i njenog supruga Aleksandra, koji su od porodične potrebe stvorili prvi zdraviji pekarski brend u Srbiji. Njihova priča počinje od spelte, bez kvasca i belog brašna, i vodi ka stvaranju proizvoda koje mogu da konzumiraju i trudnice, dijabetičari, i svi oni koji svesno biraju zdraviju ishranu.

Pročitajte intervju
koozmetik 01
Biznisi /

Koozmetik:
Potpuno prirodna i odmerena kozmetika

Koozmetik su osnovale Jovana Antić i Daniela Stanković, spojivši znanja iz ekonomije, arhitekture i života, kako bi stvorile brend koji negu vidi kao celovito iskustvo. Njihova vizija je bila jasna od prvog dana: prirodno, domaće, promišljeno. Od univerzalnog melema do specijalizovanih formula za negu tela, lica i kose – sve se razvija interno, uz saradnju sa domaćim i inostranim stručnjacima.

Pročitajte intervju
ilprimo 01
Biznisi /

Il Primo:
Škola koja nas uči da kuvamo srcem

Slobodan Radeta je osnivač i vlasnik brenda Il Primo – jedne od najprepoznatljivijih škola kuvanja u Beogradu, a i šire. Iz želje da popuni prazninu na domaćem tržištu i lične strasti prema gastronomiji, pre više od 15 godina pokrenuo je školu koja danas okuplja stotine polaznika – od potpunih početnika do znatiželjnih gurmana.

Pročitajte intervju
25tuftinglab 01
Biznisi /

Twenty Five Tufting Lab:
Studio koji taftuje tapiserije sa osećajem doma

Twenty Five Tufting Lab je studio gde svaka nit ima značenje, svaki čvorić priču, a svaki pokret rukom postaje deo nečega trajnog. Osnovala ga je Mina Kaljević, nastojeći da pandemijsku izolaciju pretvori u kreativni prostor pun teksture, boja i zajedništva. Na radionicama Twenty Five Tufting Laba svaka skica postaje jedinstveno delo. Uz pištolje za tafting, punch igle i mnogo entuzijazma, polaznici stvaraju rukotvorine, učeći da greške nisu kraj, već lični pečat autora.

Pročitajte intervju
umami 01
Biznisi /

Umami:
Porodična manufaktura zdravog i slasnog hleba

Kad je Marina Ocokoljić sa suprugom Dejanom u letnjoj kuhinji u Ivanjici napravila prve domaće rezance, nije ni slutila da će to biti početak jedne epopeje o domaćim, ručno pravljenim proizvodima od testa po imenu Umami. Proizvodnju su otpočeli sa tri vrste testenina, a proslavili se sa hlebom. Danas su njihovi hlebovi, od organskog brašna, bez aditiva, izbor mnogih koji tragaju za zdravijim alternativama, dok su za mrsne obroke tu burek i pite.

Pročitajte intervju
Da li želite da besplatno dobijate sadržaj sa NašaMreža.rs direktno na Vaš email?
princ leather 01
Biznisi /

Princ Leather:
Porodična radionica poslovne kožne galanterije sa 35-godišnjom tradicijom

Od male radionice za popravku torbi u Požegi do firme sa 50 zaposlenih i 300 proizvoda, Princ Leather se pozicionirao kao lider poslovne kožne galanterije. Neda Marjanović, zamenik direktora, nastavlja očevim stopama, unoseći modernu viziju u dugogodišnje nasleđe. Od tašni i novčanika, preko kaiševa i poklon setova, do futrola i privezaka, svaki proizvod nosi pečat ručne izrade i posvećenosti kvalitetu.

Pročitajte intervju
moravski market 01
Biznisi /

Moravski market:
Dobra hrana i još bolja priča o tradiciji, zajednici i borbi malih proizvođača

Nedeljko Radulović menadžer je udruženja Lokalna akciona grupa Čačak-Gornji Milanovac, kao i vlasnik i osnivač konsultantske agencije za pisanje projekata i prijava za donatorska sredstva. U početku, Nedeljko je ušao u tu oblast iz želje da pomogne lokalnim, malim proizvođačima da se izbore sa birokratijom koja okružuje sertifikaciju njihovih proizvoda i usluga, iz čega se prirodno izrodio projekat Moravski market.

Pročitajte intervju
beofizio 01
Biznisi /

BeoFizio:
Centar za fizikalnu terapiju i život bez bola

Posvećenost prema poslu, individualni pristup pacijentu, profesionalni fizioterapeuti i najsavremenija medicinska oprema – to su četiri stuba na kojima počiva centar za fizikalnu terapiju BeoFizio. Na čelu centra je Miloš Makarić, fizioterapeut i specijalista manuelnih tehnika, koji sa svojim timom, na dve lokacije – Novom Beogradu i Čukarici – pacijentima omogućava brzu i kvalitetnu rehabilitaciju, pomažući im da povrate snagu, pokretljivost i vrhunsku fizičku spremu.

Pročitajte intervju