Arhiva

8 načina da svoje pratioce na društvenim mrežama pretvorite u kupce

bwBFpY5v

Gotovo svi se radujemo reakcijama na društvenim mrežama.

Novi pratioci, lajkovi, sejvovi, komentari i deljenje našeg sadržaja od strane publike kojoj pokušavamo da se približimo čine da se osećamo kao da smo uspeli u svojoj misiji – izgradili fan bazu i podigli brend avernes.

Međutim, naša misija tu tek počinje. Glavni cilj društvenih mreža i okupljanja pratilaca i fanova jeste da ih pretvorite u korisnike svojih usluga i zadovoljne kupce koji će vam se vraćati.

Među brojnim savetima na temu toga kako da pratioce na društvenim mrežama pretvorite u kupce donosimo vam 8 za koje smatramo da su ključni.

1. Dobro proučite svoju ciljnu grupu

Ako znate kome se obraćate, znaćete i kako da im prodate svoj proizvod. Ukoliko, primera radi, vašu ciljnu grupu čine muškarci zainteresovani za zdrav život, koji podrazumeva fizičku aktivnost i kvalitetnu ishranu, morate podvući benefite svog proizvoda koji su u skladu sa njihovim težnjama. Želite da im pokažete kako će vaš proizvod poboljšati njihov kvalitet života i pružiti im vrednosti za kojima tragaju.

2. Odaberite društvene mreže

Preduslov za dobar izbor je da poznajete svoju ciljnu grupu. Ako komunicirate sa tinejdžerima, više vam nije dovoljno da imate samo Instagram. Trebalo bi da postanete aktivni i na TikToku i YouTube-u kako biste pojačali svoje šanse da vas vide, prime vašu poruku i požele da kupe vaš proizvod.

3. Pametno birajte saradnike

Influenser marketing godinama daje rezultate i ne iznenađuje što je tako jer ljudi uglavnom više veruju drugim ljudima nego kompanijama. Pri izboru influensera treba da imate jasnu strategiju jer želite nekoga ko gađa vašu ciljnu grupu, ali se i poklapa sa vrednostima vaše kompanije. I imajte u vidu da oni mogu da vam pokriju kanale na kojima inače niste aktivni. Primera radi, saradnja sa jutjuberom će vam na Instagram profil dovesti publiku sa njegovog YouTube kanala.

4. Sve što radite, radite za mobilne uređaje

Sajt preko koga obavljate prodaju mora da bude optimizovan za mobilne uređaje jer ih sada ljudi daleko više koriste nego desktop. Vodite računa o preglednosti i funkcionalnosti sajta jer prevashodno želite da korisniku olakšate kupovinu. Razmotrite to da ga nagradite nekim sitnijim poklonom za veću kupovinu. Tako stvarate odane potrošače.

5. UGC – User Generated Content i svedočanstva kupaca

Ništa ne podstiče na kupovinu bolje od svedočanstava zadovoljnih kupaca. Delite ovaj sadržaj na svojim mrežama, zahvalite se ljudima što su ga okačili, recite kako vam je drago što su zadovoljni uslugom. Ovaj personalizovan pristup čini da deluje kao da vam je lično zadovoljstvo kupca na prvom mestu.

6. CTA – Call To Action

Vaše objave moraju da uključuju jasan poziv na akciju jer, u suprotnom, pratioci često neće znati šta treba da učine. Promovišite ove objave da vidite kakve će rezultate dati kada ih vidi šira publika.7.Video, video, video

7. Video, video, video

Sve društvene mreže daju prednost video sadržaju tako da on dolazi do većeg broja korisnika. Imajte u vidu da ovo treba da bude video sadržaj koji priča priču. Tastimonijali korisnika bi mogli da dođu u video formatu, možete vi da ispričate zašto ste pokrenuli svoju kompaniju, koje su vaše vrednosti i ciljevi. Učinite svoju priču humanijom i ljudi će poželeti da budu deo nje.

8. Analizirajte sve

Obratite pažnju na komentare kupaca. Odreagujte na njihovo nezadovoljstvo. Zabeležite čime su bili zadovoljni i ponovite to. Pratite statistike svojih objava i brzo učite iz svojih grešaka. Ono što nije radilo dva puta, gotovo izvesno neće raditi ni treći. Budite spremni da se i sami transformišete jer samo tako ćete uspeti da transformišete pratioce u kupce.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi