Pitanja koja bi svaki poslodavac trebalo da postavi na razgovoru za posao
Visok stepen fluktuacije zaposlenih jedna je od osnovnih karakteristika savremenog tržišta rada i ujedno jedan od najčešćih izazova sa kojim se poslodavci susreću.
Visok stepen fluktuacije zaposlenih jedna je od osnovnih karakteristika savremenog tržišta rada i ujedno jedan od najčešćih izazova sa kojim se poslodavci susreću.
Projekti interne revizije se mogu obavljati mesečno, kvartalno, dva puta ili jednom godišnje.
Zahvaljujući trendu “coworking” prostora, ljudi su sve češće u mogućnosti da udruže svoja znanja, iskustva i snage u kreiranju inovativnih novih biznisa, i to sve zahvaljujući zajedničkom radnom prostoru koji mogu da iznajme na dan ili mesec.
Dela govore glasnije od reči. Korporativno društvena odgovornost, koja je do skoro bila izuzetno važan deo brend strategije mnogih kompanija, polako odlazi u drugi plan. Na scenu stupa jedan viši oblik zalaganja kompanija za dobrobit društva – brend aktivizam.
Ako pokrećete prvi posao ili već imate iskustva sa neuspelim biznisima, verovatno se pitate kako uspeva onima koji opstaju na tržištu. Jasno vam je da je kvalitetna ideja samo deo recepta za uspeh, a mi vam donosimo još nekoliko malih tajni biznisa koji traju.
Termin organska poljoprivreda datira iz 40-ih godina prošlog veka, a pravu ekspanziju doživljava u poslednjih deceniju i po, kao svojevrstan odgovor na sve veću upotrebu veštačkih preparata u poljoprivredi. Popularnosti organske proizvodnje značajno je doprineo i trend zdravog života i ishrane.
Porez je instrument javnih prihoda kojim država od ekonomskih subjekata, pod svojom poreskom vlašću, uzima novčana sredstva bez neposredne protivusluge kako bi namirila svoje finansijske potrebe i postigla socijalne i ekonomske ciljeve.
U poslednjih nekoliko godina tehnološki trendovi u kreativim industrijama u Srbiji se sve brže primaju i primenjuju na lokalnom tržištu.
Živimo u digitalno doba, u kojem se veliki deo populacije oslanja na internet pre donošenja bilo kakve odluke. Ako se dvoumite gde da jedete, upoređivaćete ocene i komentare posetilaca lokala koje razmatrate. Isto ćete učiniti i prilikom izbora stomatologa, šminkera, turističke agencije…
Dok kod porodičnog biznisa postoji ogroman problem sa nepotizmom, ideja o uključivanju prijatelja u posao ne mora biti uzrokovana time što nekoga želimo da zaposlimo „preko vezeˮ.
Brajan Trejsi jedna je od najuticajnijih ličnosti savremenog biznisa.
Komunikacija sa klijentima lako može da postane nezgodna i puna tenzije. Teško je pogoditi pravu meru i postaviti granicu između profesionalnosti, preterane uslužnosti i distanciranosti. Pokušaćemo da definišemo svaku od ovih krajnosti da bismo razumeli šta bi trebalo da izbegavamo, a čemu da težimo.
Da li ste od onih koji više vole da čitaju knjigu u papirnoj formi ili pak da „skrolujete“ digitalizovanu verziju (e-book)?
Kao što ni ljudi ne mogu bez socijalizacije i ostvarivanja kontakata sa drugim ljudima, tako ni kompanije, bilo male ili velike, ne mogu da funkcionišu izolovano, bez saradnje sa drugim kompanijama.
Kevin Plenk, milijarder i vlasnik svetski poznatog brenda sportske opreme Under Armour prve korake u razvoju svog biznisa napravio je u bakinom podrumu, odakle je sredinom 90-ih patentirao, a zatim i prodao majicu za trening koja ne upija znoj.
Oslanjanje na pomoć influensera u promociji proizvoda i usluga postala je neka vrsta globalnog fenomena, za kojim ne kaska ni Srbija.