Nemoj mi još jednu od onih dosadnih reklama…
Kada se sa reklamiranjem ode predaleko, to ponekad liči na sandučiće iz kojih se mestimično izruči svežanj flajera, letaka i kataloga.
Kada se sa reklamiranjem ode predaleko, to ponekad liči na sandučiće iz kojih se mestimično izruči svežanj flajera, letaka i kataloga.
Leto je 1994, Svetsko prvenstvo u fudbalu u SAD, Romario, Bebeto, Bađo, Bugari sa Stoičkovim, Lečkovim i najvećom legendom stila Trifonom Ivanovim, Šveđani sa Brolinom i nadolazećim Larsonom sa dredovima…
Ako ste među većinom ljudi koji uglavnom gledaju svoja posla, onda postoji 99,99% šanse da ne znate ko je Sesilija Pejn Gapoškin.
Makroekonomija nije toliko komplikovana. U suštini je relativno prosta, kada imate sve podatke i sve varijable koje utiču. Međutim, najčešće ih nemate.
U svetu biznisa povećanje zarade obično traži povećanje prodaje. Što veći broj komada artikla prodamo, biće veća i zarada.
Prvo je Sega još tamo 90-ih pokušala da svrgne sa trona Nintendo. Onda je, krajem iste decenije, američki eBay dobio svoju evropsku kopi-pejst varijantu.
Nekad se kockice jednostavno poklope. Počnete kao student i za desetak godina ste milijarder.
„Previše je radikalan u svojim stavovima“, rekoše mi pre nego što sam pročitala knjige profesora Kala Njuporta.
Zamislite situaciju, želite da kupite nešto što košta 10-15 hiljada dolara i spremni ste da iskeširate novac odmah. Ali…
Za nekoga ko je svojevremeno pokorio Wall Street i sedište američke Vlade, prvi ikada pametni telefon je, malo je reći, premašio sva očekivanja.
Još je veliki mislilac Ciceron pre nekih 2000 i kusur godina primetio: „Historia magistra vitae est“ (Istorija je učiteljica života).
U prošlom tekstu sam pisao o preduzetnicima – amaterima koji su uspevali da izguraju svoje ideje uprkos početnom nedostatku konvencionalnih znanja i veština.
Kada u nešto uložite, što bi Vinston Čerčil rekao: „Krv, suze i znoj“, i kreirate ono što smatrate savršenstvom, zasigurno nećete dozvoliti da bilo ko tu nešto dalje „prčka“.
Ako biste pitali nekoga ko je Amansio Ortega, verovatno biste čuli tišinu. Malo više detalja? Na primer, da je to gospodin koji je u nekim trenucima sa Forbsove liste smaknuo i Bafeta i Bezosa i Cukerberga? Jedino se Gejts, očekivano, dobro držao – osim u nekom trenutku 2015, kada je Ortega nakratko smaknuo i njega. […]
„Niko neće želeti da se igra sa lutkom koja ima grudi“, negodovali su ljudi iz sveta igračaka kada je marta 1959. na godišnjem sajmu igračaka u Njujorku predstavljena Barbi.
Šta biste prvo uradili da imate više od 400 miliona dolara, a zaradili ste ih smišljajući igrice za malu i malo veću decu?