Zamisli kupovinu u ritmu muzike za ples
Poput čarobnog štapića, muzika ima neopisivu moć da pokreće i opušta ljude, navodi ih da misle i da se ponašaju na određen način.
Poput čarobnog štapića, muzika ima neopisivu moć da pokreće i opušta ljude, navodi ih da misle i da se ponašaju na određen način.
Zamislite da vam priđe neki zaneseni preduzetnik i kaže: „Dakle, imam sjajnu ideju! Napravićemo platformu preko koje će ljudi iznajmljivati svoje kuće, stanove i sobe nepoznatim ljudima za prenoćište. Hoćete li da investirate?“
Ponekad stvari nisu toliko očigledne. Bar ne sa strane. I ne onima koji nisu u nekom sistemu.
Ima tako ljudi koji vam se učine okej na prvi, drugi ili deseti pogled. Razboriti i pametni, ne manjka im inicijative.
Život nastaje spajanjem suprotnosti. Ako umemo da spojimo udah i izdah u disanje, onda umemo da spojimo i bilo koji drugi polaritet, ali nam je nekad potrebna mala pomoć na tom putu.
Znate li da je Samsung počeo kao malo trgovačko preduzeće sa 40 radnika prodajući životne namirnice i rezanca koje su sami pravili?
Umesto moje recenzije knjige na Međunarodni dan preduzetnica ovaj prostor ustupila sam upravo njima.
Šta bi moglo da oneraspoloži čoveka koji je zaseo u restoran, a mnogo je gladan i naručio je omiljeni obrok?
Iz opusa život piše drame izdvajam da mi je proletos sat vremena pre polaska na višednevni poslovni put ispao telefon, a da je puklo staklo shvatila sam tek kada sam stigla u grad koji je bio krajnja destinacija.
Hakovan nalog? Procurele delikatne informacije? Milioni diljem planete na nišanu reklama za koješta?
Ima tome već skoro 25 godina, a vlasnike biznisa ste mogli prepoznati po prilično konvencionalnim uniformama. Sakoi, odela, kravate i leptir mašne.
Nikada nije bilo lakše napisati e-mail nego danas. I ne samo e-mail, nego praktično bilo šta što ište malo gimnastike prstima po tastaturi.
Kutija u kojoj je došao novi TV-e, mikser, sokovnik… obično završava u đubretu. A gde drugo, zar ne?
Ima onih tema koje, kada krenete da ih istražujete – a kamoli da se njima ozbiljno bavite – shvatite da više ne znate nego što (mislite da) znate.
Dakle, konkretan cilj je poput GPS navigacije za životne avanture, a ova jednostavna istina postaje još zanimljivija kada se primeni na potpuno neočekivan način.
Listam da li je iko ikada na sličnom poslovno orijentisanom mediju preporučio autobiografiju Mihajla Pupina.