Kako jednostavna ideja može povećati zaradu?
U svetu biznisa povećanje zarade obično traži povećanje prodaje. Što veći broj komada artikla prodamo, biće veća i zarada.
U svetu biznisa povećanje zarade obično traži povećanje prodaje. Što veći broj komada artikla prodamo, biće veća i zarada.
Prvo je Sega još tamo 90-ih pokušala da svrgne sa trona Nintendo. Onda je, krajem iste decenije, američki eBay dobio svoju evropsku kopi-pejst varijantu.
Nekad se kockice jednostavno poklope. Počnete kao student i za desetak godina ste milijarder.
„Previše je radikalan u svojim stavovima“, rekoše mi pre nego što sam pročitala knjige profesora Kala Njuporta.
Zamislite situaciju, želite da kupite nešto što košta 10-15 hiljada dolara i spremni ste da iskeširate novac odmah. Ali…
Za nekoga ko je svojevremeno pokorio Wall Street i sedište američke Vlade, prvi ikada pametni telefon je, malo je reći, premašio sva očekivanja.
Još je veliki mislilac Ciceron pre nekih 2000 i kusur godina primetio: „Historia magistra vitae est“ (Istorija je učiteljica života).
U prošlom tekstu sam pisao o preduzetnicima – amaterima koji su uspevali da izguraju svoje ideje uprkos početnom nedostatku konvencionalnih znanja i veština.
Kada u nešto uložite, što bi Vinston Čerčil rekao: „Krv, suze i znoj“, i kreirate ono što smatrate savršenstvom, zasigurno nećete dozvoliti da bilo ko tu nešto dalje „prčka“.
Ako biste pitali nekoga ko je Amansio Ortega, verovatno biste čuli tišinu. Malo više detalja? Na primer, da je to gospodin koji je u nekim trenucima sa Forbsove liste smaknuo i Bafeta i Bezosa i Cukerberga? Jedino se Gejts, očekivano, dobro držao – osim u nekom trenutku 2015, kada je Ortega nakratko smaknuo i njega. […]
„Niko neće želeti da se igra sa lutkom koja ima grudi“, negodovali su ljudi iz sveta igračaka kada je marta 1959. na godišnjem sajmu igračaka u Njujorku predstavljena Barbi.
Šta biste prvo uradili da imate više od 400 miliona dolara, a zaradili ste ih smišljajući igrice za malu i malo veću decu?
Sumanuti uspon i još brutalniji pad. Ako postoji kompanija kojoj bi pristajao ovakav slogan, možda bi je se prvi setili gejmeri.
Nadam se da ovaj tekst NE čitate u 14.55. Jedno britansko istraživanje otkrilo je da tipični radnik dostiže najneproduktivniji trenutak u danu upravo u 14.55. To sam naučila iz knjige „Kada: Naučne tajne savršenog tajminga“ Danijela Pinka, pa se sada pred vama razmećem.
Ima ona Lu Ridova stvar, sigurno je znate: „Hey, babe, take a walk on the wild side…“. Dovoljno je manje od 10 uvodnih sekundi da biste je sigurno prepoznali, jer je sigurno prepoznaje još 99% ljudi u roku od manje od 10 sekundi.
Šta kažete na jednu laganu pričicu posle koje ćete se osećati dobro? Autsajder koji postaje heroj nacije?