Gas do daske – tako se čuva brend
Kada u nešto uložite, što bi Vinston Čerčil rekao: „Krv, suze i znoj“, i kreirate ono što smatrate savršenstvom, zasigurno nećete dozvoliti da bilo ko tu nešto dalje „prčka“.
Kada u nešto uložite, što bi Vinston Čerčil rekao: „Krv, suze i znoj“, i kreirate ono što smatrate savršenstvom, zasigurno nećete dozvoliti da bilo ko tu nešto dalje „prčka“.
Ako biste pitali nekoga ko je Amansio Ortega, verovatno biste čuli tišinu. Malo više detalja? Na primer, da je to gospodin koji je u nekim trenucima sa Forbsove liste smaknuo i Bafeta i Bezosa i Cukerberga? Jedino se Gejts, očekivano, dobro držao – osim u nekom trenutku 2015, kada je Ortega nakratko smaknuo i njega. […]
„Niko neće želeti da se igra sa lutkom koja ima grudi“, negodovali su ljudi iz sveta igračaka kada je marta 1959. na godišnjem sajmu igračaka u Njujorku predstavljena Barbi.
Šta biste prvo uradili da imate više od 400 miliona dolara, a zaradili ste ih smišljajući igrice za malu i malo veću decu?
Sumanuti uspon i još brutalniji pad. Ako postoji kompanija kojoj bi pristajao ovakav slogan, možda bi je se prvi setili gejmeri.
Nadam se da ovaj tekst NE čitate u 14.55. Jedno britansko istraživanje otkrilo je da tipični radnik dostiže najneproduktivniji trenutak u danu upravo u 14.55. To sam naučila iz knjige „Kada: Naučne tajne savršenog tajminga“ Danijela Pinka, pa se sada pred vama razmećem.
Ima ona Lu Ridova stvar, sigurno je znate: „Hey, babe, take a walk on the wild side…“. Dovoljno je manje od 10 uvodnih sekundi da biste je sigurno prepoznali, jer je sigurno prepoznaje još 99% ljudi u roku od manje od 10 sekundi.
Šta kažete na jednu laganu pričicu posle koje ćete se osećati dobro? Autsajder koji postaje heroj nacije?
Uspeh preko noći dolazi nakon brojnih neuspeha i niza godina krvavog rada. Ovako bi mogao da se ukratko sumira put većine preduzetnika.
Kada su svojevremeno novinari pitali reditelja Orsona Velsa koja je tajna njegovog samopouzdanja za tako radikalne inovacije u filmu „Građanin Kejn“, njegov odgovor je bio…
Ako bi vam došlo da na logo svog brenda stavite kukasti krst, šta mislite, kolike su šanse da taj brend postane jedan od najpoznatijih na svetu?
Popularizacija IT zanimanja i visoke plate u industriji informacionih tehnologija, dovele su do značajnog povećanja interesovanja mladih za studiranje na fakultetima…
Da li i vi obožavate kad imate posla sa bankarskim dilovima? Pa vas za onim uglancanim, lepo dizajniranim stolovima zaspu gomilicom stranih reči i izraza – na primer, eskont menica? Baš nekako zvuči fensi.
Ne sećam se kako sam tačno pre šest-sedam godina nabasala na Adama Granta, ali u skoro 21 miliona pregleda njegovog TED govora „The surprising habits of original thinkers“ ima dosta mog udela.
Prethodnih nekoliko meseci po kuloarima, a u nedeljama za nama i na javnim diskusionim grupama i društvenim mrežama, govori se o tome da mnogi domaće velike IT kompanije otpuštaju manji ili veći broj zaposlenih.
Najpre, da li vam se uopšte čita nastavak onog obeshrabrujućeg teksta? (Ili vas možda zanima još poneka sitnica o fascinantoj pojavi zvanoj „ljudski mozak“?)