Mislite da imate sve pod kontrolom? Razmislite još jednom. (I deo)
Gadna neka vremena za postojati na ovoj planeti. Raspištoljili se rat i inflacija, guše nas klimatske promene, pandemija je zbrisala milione života, ekonomija puca po šavovima…
Gadna neka vremena za postojati na ovoj planeti. Raspištoljili se rat i inflacija, guše nas klimatske promene, pandemija je zbrisala milione života, ekonomija puca po šavovima…
Postoje neki trenuci u životima koji nas obeleže. Ostave trag i često nismo ni svesni koliko je veliki i dubok dok ne prođe neko vreme.
Mogao je da vam se dopada ili ne dopada, ali ima nešto što mu niste mogli osporiti.
Zamislite da imate sve – a za preduzetnika velikih ambicija, „sve“ bi zvučalo otprilike ovako: svetska dominacija, brend koji prepoznaje mlado i staro, za vas radi armijica od desetine hiljada ljudi i sve vam to donosi milijarde na godišnjem nivou. Dolara, naravno.
Da li znate šta znači japanska reč koja se izgovara šokunin?
Recimo da ste ponosni vlasnik male craft pivare. Nakon par godina mukotrpnog rada imate stvarno dobar proizvod i sa svojim brendom ste ušli u većinu lokalnih pivskih pabova.
Premisa knjige je jednostavna: mnogi preduzetnici započinju svoje poslovanje zabludom da su oni posao. Mnogi u toj zabludi i propadnu.
Znate onaj ponos koji osećate kada sami sklopite neki komad nameštaja iz delova ili pripremite jelo od unapred porcionisanih sastojaka?
U 1980-im, Stiv Džobs postao je poznat po inovativnim idejama i Apple II i Macintosh računarima koji su promenili doživljaj računara.
Naivnog osmeha, krupnih očiju koje se cakle i neobuzdane kose, mali debeljuškasti trolovi brzo su postali jedna od najprodavanijih igračaka 1960-ih. Uz rame čak i Barbi. Samo u SAD prodavao se jedan primerak na svake dve sekunde! Pre nego što su nestali.
Voren Bafet je jedan od najuspešnijih investitora u istoriji, sa neto vrednošću od preko 100 milijardi dolara. Ali, šta mi, obični ljudi, možemo naučiti od legendarnog investitora?
Trolovi su bili hit igračaka 20. veka čak dva puta, ali uprkos tome njihov „tata“ je ostvario samo deo (potencijalnog) prihoda. Ono što je nastalo iz velike ljubavi u siromašnoj porodičnoj kući u danskoj provinciji postalo je svetski fenomen vredan milijarde dolara.
Priča ili dve o najvećem fijasku u organizaciji jednog festivala u istoriji. A sve je delovalo tako idilično u najavi.
Nike je poznat širom sveta po svojoj atletskoj obući, odeći i modnim dodacima. Njegov kultni logo „swoosh“, slogan „Just Do It“ i naziv „Nike“ su sinonimi za sport i aktivan način života. Ali kako je nastalo ime Nike, logo i slogan?
U januaru 2021. godine desila se jedna od najzanimljivih scena u modernoj istoriji berze. Mediji su vrlo brzo pokupili priču koja se širila društvenim mrežama i ubrzo je o tome govorio čitav svet.
Početkom 1950-ih godina mala kompanija iz Kalifornije pokušavala je da razvije rešenje za potiskivanje vode sa idejom da zaštiti delove projektila od rđe i korozije.