Kako je Pol Rand naučio Stiva Džobsa strpljenju?
U 1980-im, Stiv Džobs postao je poznat po inovativnim idejama i Apple II i Macintosh računarima koji su promenili doživljaj računara.
U 1980-im, Stiv Džobs postao je poznat po inovativnim idejama i Apple II i Macintosh računarima koji su promenili doživljaj računara.
Naivnog osmeha, krupnih očiju koje se cakle i neobuzdane kose, mali debeljuškasti trolovi brzo su postali jedna od najprodavanijih igračaka 1960-ih. Uz rame čak i Barbi. Samo u SAD prodavao se jedan primerak na svake dve sekunde! Pre nego što su nestali.
Voren Bafet je jedan od najuspešnijih investitora u istoriji, sa neto vrednošću od preko 100 milijardi dolara. Ali, šta mi, obični ljudi, možemo naučiti od legendarnog investitora?
Trolovi su bili hit igračaka 20. veka čak dva puta, ali uprkos tome njihov „tata“ je ostvario samo deo (potencijalnog) prihoda. Ono što je nastalo iz velike ljubavi u siromašnoj porodičnoj kući u danskoj provinciji postalo je svetski fenomen vredan milijarde dolara.
Priča ili dve o najvećem fijasku u organizaciji jednog festivala u istoriji. A sve je delovalo tako idilično u najavi.
Nike je poznat širom sveta po svojoj atletskoj obući, odeći i modnim dodacima. Njegov kultni logo „swoosh“, slogan „Just Do It“ i naziv „Nike“ su sinonimi za sport i aktivan način života. Ali kako je nastalo ime Nike, logo i slogan?
U januaru 2021. godine desila se jedna od najzanimljivih scena u modernoj istoriji berze. Mediji su vrlo brzo pokupili priču koja se širila društvenim mrežama i ubrzo je o tome govorio čitav svet.
Početkom 1950-ih godina mala kompanija iz Kalifornije pokušavala je da razvije rešenje za potiskivanje vode sa idejom da zaštiti delove projektila od rđe i korozije.
Da li mi je stvaaaarno neophodna još jedna knjiga o prodaji i pričanju? Ova da, verujte mi.
Henri Ford je oduvek bio vredan čovek, strastven prema inovacijama i napretku. Nije uvek bio uspešan i mnogi zapravo ne znaju da je njegov prvi pravi uspeh došao posle četrdesete iako je počeo da radi sa šesnaest.
Već skoro 2 godine platforma Naša mreža podržava mali i srednji biznis. Olakšali smo umrežavanje i saradnju među korisnicima, informišemo preduzetnike o novostima iz sveta biznisa i tehnologije.
Kako je koronavirus zahvatio sve delove naše planete, tako je „zapretio“ i svim delovima naše države, pa je situacija sa zakupom poslovnog prostora postala jedan od najvećih problema poslodavaca na teritoriji cele Srbije.
Nalazimo se u situaciji kakvoj do sad – u ovim razmerama i na ovaj način – još nismo svedočili.
Budući da živimo u vizuelnom svetu, neophodno je da umemo i našu poslovnu zamisao ili ideju da iskažemo uz pomoć fotografije.
Mašinsko učenje je podoblast veštačke inteligencije čiji je cilj konstruisanje računarskih sistema koji uče iz iskustva.