Šta se desi kada kliknete na dugme „Kupi“?
Za nas koji se bavimo online prodajom posao se deli na procese pre kupovine, tokom kupovine i posle kupovine.
Za nas koji se bavimo online prodajom posao se deli na procese pre kupovine, tokom kupovine i posle kupovine.
U prethodnim tekstovima smo razmotrili relevantnost društvenih mreža za različite biznise i govorili o tome kako isplanirati budžet i definisati ciljeve oglašavanja.
U današnjem poslovnom i životnom okruženju, koje je izuzetno dinamično, promene se veoma često dešavaju i prilagođavanje promenama mnogo puta može biti “pola posla”.
U redu, nastavljamo sa pisanijima iz edicije “šta žele”. Mislim da smo lepo obradili banke, da je sada makar malo jasnije šta banke žele, a šta ne žele da vide.
Javna tajna jednog dela današnje digitalne strategije svake kompanije je kako naći rešenje da se kupcu privuče pažnja u online svetu, kada smo svi izloženi ogromnom broju oglasa i reklama.
Da li biste radije birali kratokorčnu nelagodu ili da dugoročno budete okej sa sobom i ljudima oko sebe?
Kada kreirate budžet za oglašavanje na društvenim mrežama, važno je definisati jasne ciljeve kako biste usmerili svoje napore i resurse na pravi način.
Zakon o radu ostavlja mogućnost poslodavcu koji posumnja u opravdanost razloga za odsustvovanje da podnese zahtev nadležnom zdravstvenom organu radi utvrđivanja zdravstvene sposobnosti zaposlenog.
Delegiranje. Uvek teška tema za preduzetnike, zahtevna, sa dosta pitanja, podpitanja, razmišljanja. Uvek sa dosta „za“ i „protiv“.
Društvene mreže su izuzetno moćan alat za reklamiranje i promovisanje biznisa. Međutim, samo prisustvo na društvenim mrežama i redovno objavljivanje danas su daleko od dovoljnog da biste postigli željene rezultate.
Koliko puta vam se desilo da zaćutite kada neko kaže „E, treba da isporučimo to-i-to za dva dana“, (čitaj: za juče)? Ili, „Konkurencija je spustila cene, možda bismo trebalo i mi“?
Da li vam se nekad desilo da nakon sastanka kažete: „Dogovorili smo to i to“, a kolega ili koleginica odgovara: „Nije tačno, dogovorili smo nešto drugo“?
Postoje dva slučaja koje ćemo obraditi u ovom tekstu. Zabranu konkurencije za vreme trajanja ugovora kod poslodavca i nakon prestanka radnog odnosa.
Jedna od pozitivnih promena koju je doneo Zakon o fiskalizaciji jeste mogućnost ispravke greške u izdatom fiskalnom računu.
Neoporezivo! Lepe li reči, zar ne? Za preduzetnika, vlasnike biznisa, verujem da neoporezivo jeste reč koja posebno prija sluhu.
Ako imate dobar njuh za ljude, sigurno vam nisu promakli. Znate, ona(j) ili onih nekoliko što umeju da izgledaju pomalo namršteno kada se sastanci oduže…