Baza znanja

k4gtuXsc
eCommerce /

Povećajte prodaju kreiranjem digitalnih kupona

Naša Mreža

U prethodnim tekstovima smo pričali o važnosti razumevanjaprodajnih kanala, posebno društvenihmreža. Kako biste povećali svoju prodaju, osim već standardnih koraka ugradnji svog brenda, neophodno je da ciljanu publiku podstaknete da kupe vašproizvod ili uslugu. Prema iskustvu mnogih malih preduzetnika, ponuda proizvodana sniženju uz digitalni kupon, može značajno da utiče na povećanje prodaje.

Saznajte više
Grg64VCq
Menadžment /

Kako pretvoriti krizu u šansu?

Igor Lazarević

Kriza je period kada se dešavaju promene koje dovode do nestabilnosti poslovanja. Te promene mogu biti manje ili veće i mogu uzrokovati manju ili veću nestabilnost. Krize nekoga pogađaju više, a nekoga manje. U kojoj meri će kriza „udariti“ ne zavisi samo od same krize, već i od našeg odgovora na krizu. Na krizu uglavnom ne možemo uticati, ali zato možemo uticati na način na koji se mi nosimo sa krizom u odnosu na konkurenciju.

Saznajte više