Biznis teme

GhgAOXjU
Arhiva /

Benefiti istraživanja tržišta za mala i srednja preduzeća

Naša Mreža

Iako mnogi vlasnici malih i srednjih preduzeća veruju da je istraživanje tržišta najbolje prepustiti velikim kompanijama, ovo ne može biti dalje od istine. Istraživanje tržišta nudi preduzećima bilo koje veličine priliku da bolje razumeju potrebe i želje svoje publike kako bi mogli efikasnije da usmere svoje poruke na potrošače koji žele da pronađu njihove proizvode. Postoji niz prednosti koje proizilaze iz istraživanja tržišta, a navodimo neke od osnovnih.

Saznajte više
ewZF5tlX
Arhiva /

Kako da izgledom prodavnice privučete više kupaca?

Naša Mreža

Najčešći scenario koji se dešava vlasnicima prodavnica jeste da kada kupci uđu u radnju kažu „ništa, samo razgledam”. Ovo se verovatno i vama dešavalo kada ste se našli u takvoj ulozi, pa ste procenjivanjem ponude, cena, enterijera, čistoće, rasporeda robe i ostalih parametara kreirali ukupan utisak. Mnoštvo faktora utiče na formiranje odluke da li će neko kupiti od vas. Faktore koje smatramo da najviše utiču na odluku o kupovini, obrazložićemo u nastavku.

Saznajte više
Da li želite da besplatno dobijate sadržaj sa NašaMreža.rs direktno na Vaš email?
TEeFFgSG
Arhiva /

Cyber napadi sve češći – šta svaki vlasnik biznisa treba da uradi?

Naša Mreža

Gubitak poslovnih podataka jedna je od najvećih pretnji po poslovanje kompanija, ali i manjih firmi, tako da su mere cyber zaštite postale must have. Tokom poslednje dve godine, najviše kao posledica koronavirusa i sve većeg online poslovanja, ali i sadašnje situacije u Ukrajini, zvaničnici širom sveta upozoravaju na povećan broj cyber napada koji mogu da „zakače“ i one koji misle da njihovi poslovi nisu atraktivni hakerima. A atraktivnost nema ništa s tim, već je pitanje i da li ste slučajno dospeli u nečiju zlonamernu „mrežu“, za šta su šanse sve veće.

Saznajte više
YJWqZ8xe
Arhiva /

8 praktičnih saveta za bolje povezivanje sa kupcima

Naša Mreža

Fokus na kupca će značiti različite stvari za različite kompanije. Dakle, izuzetno je važno da imate kristalno jasnu predstavu o tome šta je fokus na kupca i šta to znači u smislu vašeg poslovanja. Mnoge kompanije pominju „fokus na kupca“ u svojoj viziji i izjavama o misiji, ali to nije dovoljno. Ključno je znati šta ove izjave znače i kreirati strategije u skladu s tim.

Saznajte više