Set ekonomskih mera za podršku privredi
Vlada Republike Srbije donela je paket ekonomskih mera sa ciljem podrške privrede i što bržeg oporavka sistema narušenog pojavom virusa COVID-19 i proglašenjem vanrednog stanja.
Vlada Republike Srbije donela je paket ekonomskih mera sa ciljem podrške privrede i što bržeg oporavka sistema narušenog pojavom virusa COVID-19 i proglašenjem vanrednog stanja.
Otkako je proglašena pandemija koronavirusa, upotreba društvenih mreža i aplikacija za komunikaciju u poslovne i privatne svrhe beleži ogroman rast.
Svesni smo svi koliko je marketing važan, ali isto tako i da nije pravilo da samo skupe kampanje donose rezultate. Možda se tada stvaraju najjači efekti, ali dobri rezultati mogu da „dođu“ i sa manjim budžetima.
Informacije o besplatnim online platformama za rad, edukaciju i još mnogo toga
Poslodavci čiji zaposleni obavljaju radne zadatke u periodu od 17 do 05 časova i imaju saglasnost da su izuzeti od Naredbe o zabrani i ograničenju kretanja lica na teritoriji Republike Srbije („Naredba“), imaju obavezu da svakom zaposlenom izdaju odgovarajuću potvrdu, saopštilo je Ministarstvo privrede 26.marta.
SVE PREPORUKE MINISTARSTVA NA JEDNOM MESTU
Pandemije koronavirusa „pozatvarala“ je većinu trgovinskih centara ili makar značajno skratila radno vreme njihovih objekata, zbog čega se trenutno većina transakcija obavlja online.
Američka privredna komora u Srbiji uputila je Vladi Srbije predlog prvog kruga mera u cilju smanjivanja negativnih efekata korona virusa na domaću ekonomiju.
Prioritet svih kompanija, malih i srednjih preduzeća u vreme vanrednog stanja, je da sačuvaju zdravlje svojih zaposlenih i brinu o njima. Pored toga, izazov za privrednike je i da održe likvidnost, prilagode poslovanje i opstanu u kriznim vremenima.
Policijski čas, koji je u Srbiji na snazi od 18. marta i podrazumeva zabranu kretanja svih građana od 20 do pet časova, znači da sve kompanije koje imaju zaposlene u II ili III smeni za njih moraju da pribave posebne dozvole za kretanje.
Šta podrazumeva, kad počinje da se primenjuje i da li bi trebalo nešto da preduzmemo da bismo ga prihvatili ili odbili?
Epidemija koronavirusa naterala je mnoge firme na iznenadne i neočekivane promene u načinu organizovanja svog rada. S obzirom na to da se sve dogodilo prilično brzo, mnoge od njih odluke donose u hodu, bez ikakvog plana.
Rad na daljinu ili rad od kuće jedan je od velikih, i dalje rastućih, trendova u poslovnom svetu. Ovaj koncept poslovanja odavno je stigao na globalno tržište, a od nedavno je postao popularan i na našim prostorima.
Franšizno poslovanje je poslovni odnos, u kojem vlasnik proizvoda ili usluge (davalac franšize), prodaje primaocu franšize pravo da nastupa na tržištu pod njegovim prepoznatljivim imenom, odnosno brendom.
Ukoliko vodite svoj biznis, verovatno se susrećete sa izazovima prilikom vođenja projekata, odgovaranja na zahteve klijenata, pokušajima da ispratite potrebe tržišta, kao i da ponudite nova rešenja koja bi vas odvojila od konkurencije. Ipak, jedan od najizazovnijih problema u poslovanju za mnoge su sukobi unutar tima.
Nakon dugogodišnje dominacije Fejsbuka i Instagrama, na digitalnoj sceni se pojavio novi veliki igrač – TikTok.