Kako unaprediti svoje pregovaračke sposobnosti
Pregovaranje predstavlja oblik formalne diskusije ili neformalnog dijaloga čiji je cilj postizanje dogovora, nagodbe ili rešavanje nesporazuma.
Pregovaranje predstavlja oblik formalne diskusije ili neformalnog dijaloga čiji je cilj postizanje dogovora, nagodbe ili rešavanje nesporazuma.
Kreativni centar Bo Inside je jedinstveno mesto koje se ne može opisati u jednoj reči.
Godišnji odmor u najširem smislu označava period godine tokom kojeg zaposleni privremeno prestaje sa svojim poslovnim aktivnostima, najčešće u svrhu turističkih putovanja, rekreacije i relaksacije.
Kako biste uspeli u svom poslu, morate biti dobro povezani.
Prva reakcija većine nas na reč tender je borba sa gomilom papira i administracije. Posebno kada tender raspiše medjunarodna organizacija i kada shvatite da postoje formulari čiji nazivi podsećaju na imena prigradskih linija GSPa.
Kada razmišljate o uspehu, morate imati u vidu to da ni najbolja ideja neće biti adekvatno realizovana ako je ne predstavite pravim ljudima i na pravi način.
“Influenser(i)” su postali reč koja se čuje iza svakog ćoška.
Dokaz da umetnost nikada ne izlazi iz mode, kao i da su hobiji važan segment svakodnevnog života dokazuje Beogradski Art House.
Kada se govori o fine art fotografiji u našoj zemlji, ime Jovana Rikalo i opus njenog stvaralaštva su nezaobilazna tema.
Progresivan razvoj društvenih mreža i njihovo omasovljenje, naročito u poslednjoj deceniji, značajno je redefinisao način na koji kompanije komuniciraju sa svojom ciljnom grupom.
Stručna ekonomska literatura predstavlja izuzetno važnu bazu znanja neophodnih za uspešno korišćenje signala i informacija koje dolaze sa tržišta, međutim, realni ekonomski sistemi su daleko kompleksniji od modela predstavljenih u standardnoj literaturi.
Tehnološki napredak menja raspodelu poslova između mašine, algoritama i čoveka.
Dunja Sabljić, devojka od mnogo talenata, imala je dovoljno hrabrosti da se u životu posveti onome što je istinski ispunjava i čini srećnom.
Glavni cilj svakog brenda jeste da oko sebe okupi verne potrošače. Naravno, odmah dolazimo do pitanja kako brend uopšte zadobija poverenje ljudi. Odgovor je – isto kao što ga zadobija čovek.