Kako prilagoditi metrike različitim industrijama?
U savremenom svetu online trgovine, ključni indikatori performansi (KPI) predstavljaju osnovu za merenje uspeha i donošenje strateških odluka.
U savremenom svetu online trgovine, ključni indikatori performansi (KPI) predstavljaju osnovu za merenje uspeha i donošenje strateških odluka.
Nakon rešenja o registraciji koje novoosnovanom preduzetniku stiže iz Agencije za privredne registre (APR), za njim dolaze još i: rešenje o dodeli PIB-a iz Poreske uprave, CROSO rešenje o prijavi kod PIO fonda i veoma često najmanje jedna „zvanična” koverta sa računom koji izgleda krajnje ozbiljno.
Činjenica je da smo, kao kupci, preplavljeni proizvodima, akcijama i raznoraznim benefitima.
U današnjem digitalnom okruženju svakodnevno nastaju nova softverska rešenja. Njihova najvažnija karakteristika je originalnost i inovativnost.
Impulsivna kupovina predstavlja specifično ponašanje potrošača, kada se odluke o kupovini donose na osnovu trenutnih emocija, bez dubljeg promišljanja ili plana.
U današnjem digitalnom svetu, omnichannel više nije samo moderan izraz, već postaje suštinski pristup u poslovanju, čak i za preduzetnike i male biznise.
Kroz medije je za kraj marta 2025. godine najavljen pilot program elektronskog bolovanja, kao nastavak digitalizacije zdravstvenog sistema. Zamišljeno je da ovaj servis u potpunosti zaživi do kraja godine.
Kako smo u tekstu „Postati preduzetnik ili društvo sa ograničenom odgovornošću?“ već pisali, vrlo često se odluka o osnivanju društva sa ograničenom odgovornošću…
Moram priznati da je ovaj tekst u većoj meri plod profesionalne deformacije, s obzirom na to da se jednostavno ne mogu odupreti utisku.
Ako ne pratimo sve važne metrike i aktivnosti, rizikujemo da tretiramo sve posetioce i kupce na isti način, što je jednako loše!
Svako društvo sa ograničenom odgovornošću, bilo ono jednočlano ili višečlano, neko zastupa. Taj neko je zakonski zastupnik.
Nakon što sa adrese Agencije za privredne registre stigne dokument u kojem piše…
Jednom prilikom, pre više od 15 godina, osoba iz borda direktora fonda, koji je bio vlasnik firme u kojoj sam radio, postavila je svima jedno jednostavno pitanje…
Često mi se desi da, kad gledam kako se mnoge kompanije predstavljaju svojim potencijalnim zaposlenima, imam osećaj kao da su na stolu svi sastojci, baš sve što treba…
Da li spadaš među ljude kojima je teško da objasne šta je ono što tebe čini tobom, odnosno šta je ono što je stvarno tvoje, istinski i autentično?
Neretko se dešava da, kada posao baš ne ide, vlasnici biznisa ili marketing stručnjaci predlažu da se ponude popusti na proizvode kompanije…