Nova posebna nakada koju SOKOJ naplaćuje od uvoznika tehnike
Zavod za intelektualnu svojinu propisao je Jedinstvenu tarifu za ostvarivanje prava na posebnu naknadu za autore i njihova autorska dela…
Zavod za intelektualnu svojinu propisao je Jedinstvenu tarifu za ostvarivanje prava na posebnu naknadu za autore i njihova autorska dela…
Zakon navodi da je jedan od razloga za prestanak ugovora o radu – istek roka na koji je zaključen.
Priča se po kuloarima da postoje tamo neki podaci koji su, pazite sad, zlata vredni! O.o. Ma, ‘ajde molim vas, o čemu to pričate?!
Zamislite ovakvu situaciju: Nebojša je vlasnik porodične proizvodnje NeBo DOO koja se bavi konzerviranjem organskih plodova.
Čestitamo! Nakon prošlog članka skontali ste šta je ono što treba da imate da biste bili zanimljivi fondovima rizičnog kapitla (VC fondovima).
Kako bi se izborili na tržištu rada i zadržali kvalitetne zaposlene, poslodavci, osim atraktivnih zarada, zaposlenima često nude različite benefite.
Ispričala bih vam jednu priču: Oko 16.10, kad je skoro svim zaposlenima u jednoj kompaniji u centru Beograda već opala produktivnost i u glavi su prolazili kroz svoje popodnevne planove…
Možemo slobodno reči da je prodaja ultimativni cilj svih biznisa, a kao što znamo taj put započinje porudžbinom.
Ukoliko je došlo vreme da obnovite vaš vozni park i treba da prodate automobil koji je registrovan na firmu, kupca možete tražiti i među fizičkim licima.
Plaćanje izdataka službenom platnom karticom može biti vrlo praktično, naročito tokom poslovnih sastanaka i službenih putovanja.
Digitalni biznis je vrsta poslovanja koja se odvija putem digitalnih tehnologija i interneta. Odnosi se na proizvodnju i isporuku proizvoda, usluga i rešenja baziranih na digitalnim tehnologijama, najčešće pomoću interneta
Za nas koji se bavimo online prodajom posao se deli na procese pre kupovine, tokom kupovine i posle kupovine.
U prethodnim tekstovima smo razmotrili relevantnost društvenih mreža za različite biznise i govorili o tome kako isplanirati budžet i definisati ciljeve oglašavanja.
U današnjem poslovnom i životnom okruženju, koje je izuzetno dinamično, promene se veoma često dešavaju i prilagođavanje promenama mnogo puta može biti “pola posla”.
U redu, nastavljamo sa pisanijima iz edicije “šta žele”. Mislim da smo lepo obradili banke, da je sada makar malo jasnije šta banke žele, a šta ne žele da vide.
Javna tajna jednog dela današnje digitalne strategije svake kompanije je kako naći rešenje da se kupcu privuče pažnja u online svetu, kada smo svi izloženi ogromnom broju oglasa i reklama.