Arhiva

Kissmetrics – platforma koja razume, segmentira i uspešno radi marketinšku analizu

EcPAcgWK

Ukoliko imate poteškoće da konvertujete veći broj kupaca, povećate prihode, stabilno poslujete u kontinuitetu, u praksi se pokazuje da se to često događa zbog nemogućnosti da se sagledaju podaci koji su relevantni za biznis, pogrešna marketinška kampanja i ciljna grupa kojoj se obraćate, kao i brojni drugi razlozi. Postoji jedna aplikacija koja može da pomogne da se ove prepreke prevaziđu – KISSMetrics.

To je aplikacija za web analitiku koji vam pomaže da identifikujete, razumete i poboljšate metriku koja pokreće vaše onlajn poslovanje. Olakšava dobijanje informacija koje su vam potrebne za donošenje boljih poslovnih i marketinških odluka. KISSmetrics prikazuje u kojoj meri određena marketinška kampanja dovodi najaktivnije kupce na vaš sajt, termine za pretragu koji donose najveći prihod vašem poslovanju, koliko često kupci odlaze sa sajta i koji je njihov profil, šta je zajedničko vašim klijentima koji su izvršili konverziju i druge stvari. Dakle, Kissmetrics može pomoći vašem poslovanju, bez obzira na to da li je firma tek osnovana ili posluje već neko vreme.

Pored navedenog, KISSmetrics vam može pomoći da otkrijete na kojim poljima gubite potencijalne kupce, analizira trenutne okolnosti i pomaže vam da donesete „pametniju“ odluku za svoj biznis i sugeriše koja prilagođavanja vašeg poslovanja mogu napraviti povoljan uticaj u pogledu rezultata. Pored toga, pomoći će vam da „podignete“ nivo prihoda tako što će asistirati u identifikovanju podataka i trendova koji će podići taj nivo (npr. putem kojih marketinških kanala možete pronaći najdragocenije kupce).

Analiza ponašanja posetilaca

KISSmetrics radi na jednostavnom principu – posmatra ponašanje. Posetiocima veb lokacije dodeljuje jedinstveni identifikacioni broj, a zatim prati podatke, kao što su njihovi klikovi, posećene stranice, posete na stranici praćene izlazom sa istih, konverzije (kupovine/donacije/registracije/prijavljivanje/vreme čitanja). To čini u kontinuitetu i omogućava vam da kreirate segmente ili „kohorte“ tj. ciljne grupe koja dele zajedničke karakteristike radi efikasnije marketing kampanje. Aplikacija prati svaki “ulazak” na vašu veb lokaciju, što vam omogućava da razumete odakle su posetioci došli, šta su uradili i šta ih je na kraju dovelo do toga da postanu kupac, sto automtski dovodi do boljeg razumevanja ciljne grupe.

Prvi mesec korišćenja je bespalatan, nakon čega birate između dva paketa sa različitim sadržajem u ponudi. Prvi paket iznosi 299$ mesečno, a drugi 499$ sa dosta većim izborom i . Svakako da korišćenje iziskuje velike izdatke, ali prema imenima kompanija i preduzeća koja je dugoročno koriste siguran je brz i uspešan razvoj vašeg biznisa.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi