Novogodišnje odluke koje mogu da vam pomognu da unapredite svoj biznis
Kako je početak nove godine već tu, u ovom tekstu vam predlažemo nekoliko novogodišnjih odluka za koje verujemo da bi mogle da doprinesu poboljšanju vašeg biznisa.
Uvereni smo da ćete, ukoliko se odlučite da primenite neke od njih, videti pozitivne promene u svom poslovanju.
Komunicirajte sa svojim zaposlenima
Bez obzira na to da li imate jednog ili sto zaposlenih, važno je da ih slušate i komunicirate sa njima, te da imaju utisak da ih čujete i uvažavate. U godini koja je pred nama, uzmite u obzir njihove komentare i poštujte njihovo mišljenje i garantovano ćete imati srećniji i produktivniji kolektiv.
Naučite nešto novo
Gete je jednom rekao da je stagniranje zapravo nazadovanje. Drugim rečima, nemojte sebi da dozvolite da vi i vaš biznis ostanete „zaglavljeni“ u nekim prevaziđenim vremenima. Čitajte, učite, istražujte! Svet i način na koji biznisi funkcionišu se menjaju sve brže i nekada je teško da sa svime idete u korak. Pokušajte da otkrijete šta radi vaša konkurencija, a onda probajte da učinite nešto slično – samo bolje! Gledajte da ipak date tome svoj lični pečat. Znamo da je lakše to reći nego učiniti, ali stalno usavršavanje će se odraziti na vaš biznis više nego što mislite.
Postavite realne ciljeve
Iako smo gore napisali da bi trebalo da težite tome da budete najbolji u poslu koji radite, važno je da naglasimo da bi na putu do tog cilja trebalo da postavite više malih i realnih ciljeva. Sigurni smo da ćete nakon uspešnog dostizanja svakog od njih, dobiti dodatnu energiju i inspiraciju. Na taj način napredovaćete brže i osećaćete se ispunjenije.
Pitajte svoje klijente za mišljenje
Pitajte svoje stare i nove klijente da li su zadovoljni vašim uslugama i da li imaju predlog kako da budete još bolji. Ukoliko svoj posao obavljate na internetu, pošaljite im kratki upitnik. Biće im drago što vas zanima njihovo mišljenje, a vi ćete dobiti objektivniji uvid u to kako na vaš biznis gledaju ljudi izvan njega.
Razmislite o svom marketing planu
Revidirajte budžet za marketing i oglašavanje i sa njima uskladite svoju digitalnu strategiju. Da li ona obuhvata prave kanale komunikacije? Koristite li pune kapacitete oglašavanja na Guglu ili društvenim mrežama? Da li ste svoj sajt optimizovali, vodili računa o tome da su informacije na njemu ispravne i relevantne? Sve su ovo pitanja na koje bi trebalo da odgovorite pre nego što uđete u novu godinu.
Autor
Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.
Više o Arhivi