Svi pričaju o: D’JUS
Kvalitet koji se izdvaja.
Kažu da nema dobrog biznisa bez velikih izazova. Kad se to prihvati u startu, na samom početku stvaranja biznisa, onda je svaki naredni korak lakši. Ne postoji problem, već izazov i situacija koja ima rešenje. Nekada su ona jednostavnija, nekad teža, ali kad se krene nema odustajanja. To je početak priče o mladom brendu, koji je uneo novinu na naše tržište i zahvaljujući kojem se navike naših građana menjaju na bolje – D’JUS.
“U poslednjih nekoliko godina industrija zdrave hrane i pića sve više postaje interesantna širem broju ljudi. Pre svega jer se svest ljudi menja u vezi sa tim šta unosimo u sebe (od hrane i pića). Informacije o štetnosti namirnica ili benefitima za zdravlje su sad dostupne na različitim stranama i ljudi se informišu. Nažalost, kod nas u zemlji nije to još na nivou kao sto je npr. u zapadnim zemljama, ali ima pozitivan trend. Ljudi u urbanijim sredinama su skloniji prihvatanju tih trendova, jer su im informacije dostupnije kao i mesta gde mogu da kupe te proizvode. Ali, i svest ljudi u gradu se razlikuje u odnosu na ljude sa sela, jer život u gradu je stresniji, okolina zagađenija, pa je to jedan od razloga zašto ljudi u gradu češće konzumiraju hladno ceđene sokove”
Šta je izdvojilo vaš brend od konkurencije na tržištu?
D’JUS je mlad brend, koji je nastao od ideje da Beograd dobije mesto gde će potrošači moći da kupe cold pressed sokove nalik na one koji mogu da se kupe u NYC ili LA. D’JUS se razlikuje od ostalih proizvođača na tržištu pre svega zbog svojih autentičnih receptura koje su specijalno razvijane od strane stručnjaka koji rade za neke od velikih brendova u Americi (dobra receptura je preduslov da imate dobar proizvod). Zatim sirovine koje koristimo za naše sokove su najboljeg kvaliteta, kao i najmodernija tehnologija za obradu voća i povrća i presovanje da bi se dobio najkvalitetniji sok. Naravno tu je i nezaobilazna ambalaža i vizuelni identitet koji nas izdvaja od ostatka tržišta. Naš poznati grafički dizajner Slavimir Stojanović je zaslužan za to. Mi ne dodajemo vodu u naše sokove, ne pasterizujemo ih, ne koristimo HPP (high pressure processing) i ne dodajemo nikakve produživače roka trajanja na uštrb kvaliteta. Hladno ceđeni sokovi su, pre svega, tu da nas nahrane vitaminima, mineralima i enzimima, a primenom gore navedenih tehnika hranljivost sokova opada. Hladno ceđeni sok jedino ima smisla ako se konzumira svež. Naši cold pressed sokovi ostaju sveži do 5 dana ako se čuvaju u odgovarajućoj ambalaži i u frižideru.
Koji su glavni izazovi pri ovakvom biznis modelu?
Dosta je izazova sa kojima smo se susretali na početku, ali i sada takođe. Pre svega je bilo teško organizovati nabavku svih aparata i mašina kod nas (sve smo morali da uvezemo iz Amerike), pa posle edukacija zaposlenih i na kraju velik je izazov da se tokom cele godine pronađu sirovine za naše sokove. Ali nema dobrog biznisa bez velikih izazova.
Na koji način mislite da bi platforma poput Naše Mreže mogla da doprinese pospešivanju vašeg poslovanja?
Naša mreža platforma pre svega je odlično mesto da se ljudi informišu o trendovima za različite oblasti, pažljivo odabrani brendovi čine Našu mrežu odličnim izborom za sve mlađe i starije ljude da budu u toku sa dešavanjima. Nama konkretno pomaže tako što dobijamo prostor da kažemo nešto više o tome šta radimo i proširimo svest ljudi u vezi sa zdravim navikama kad je konzumiranje cold pressed sokova u pitanju.
Link biznisa: https://www.instagram.com/djus.belgrade/?hl=en
Autor
Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.
Više o Arhivi