Svi pričaju o Igra ukusa
Lepo je videti mlade preduzetnike, pune elana i želje da izgrade svoj biznis.
Lepo je videti mlade preduzetnike, pune elana i želje da izgrade svoj biznis.
Pandemija COVID-19 promenila je ponašanje i navike potrošača, i tako naterala brendove da se prilagode novoj realnosti, koju čine e-trgovina, digitalni kanali komunikacije, beskontaktno poslovanje i plaćanje, kao i sve raširenija praksa kućne isporuke.
Doneti pravu odluku je ponekad mnogo teže nego što nam se na prvi pogled čini. Nekima to lakše, a nekima teže polazi za rukom.
Bez obzira u kojoj sferi poslovanja radili, na kraju dana svi smo ljudi kojima je potrebna dodatna motivacija i doza pozitivne energije.
Kojim god poslom da se bavite, izvesno je da se suočavate sa konkurentima koji mogu da preuzmu vaše postojeće ili vam „preotmu“ potencijalne klijente. U današnje vreme kada je lako pronaći sve vrste proizvoda ili usluga na internetu, čini se da je još teže nego ranije izdvojiti se u odnosu na slične biznise i uspostaviti stabilne odnose sa klijentima.
Vanredno stanje nas je naučilo da prihvatimo promene i prilagodimo im svoj način poslovanja. To se odnosi i na organizaciju sastanaka koji su, zahvaljujući napretku tehnologije, prešli u onlajn režim. Iako po nekad predstavljaju izazov, oni mogu da budu efikasni koliko i sastanci uživo, bilo da razgovarate sa svojim timom, klijentima ili poslovnim partnerima, a evo i kako.
Ukoliko ste navikli da radite sa uigranim timom, angažovanje saradnika po projektu može vam izgledati kao veliki rizik. Međutim, uključivanje novih ljudi u dobro poznatu ekipu može da poboljša efikasnost i pospeši nove ideje koje izlaze iz poznatih okvira.
Pravovremena i iskrena komunikacija sa zaposlenima predstavlja osnov zdravog funkcionisanja kompanije, što je posebno vidljivo u vremenu krize. Pandemija korona virusa pokrenula je brojna pitanja, ne samo kod zaposlenih, već i kod poslodavaca, a zadatak svakoga ko odgovorno posluje jeste da održi transparentnost.
Društveno odgovorno poslovanje je relativno nov koncept koji danas predstavlja ključan faktor funkcionisanja svake kompanije.
Veruje se da je jedna od najcenjenijih osobina kod ljudi sposobnost prilagođavanja novim okolnostima. Oni koji je poseduju, pamtiće 2020. godinu boljom od onih koji nisu vični prilagođavanju. Ista stvar je i s biznisom.
Nagoveštaj da se polako vraćamo u svoja radna okruženja donela nam je odluka da je između ostalih ponovo dozvoljen rad i frizerskim salonima i salonima lepote, a koju je objavila Vlade Republike Srbije u skladu sa preporukama kriznog štaba za suzbijanje epidemije.
Pandemija Korona virusom i uvođenje vandrednih mera primoralo je poslodavce da u velikoj meri svoje poslovne modele prilagode radu od kuće.
Predstavnici 12 bilateralnih privrednih komora u Srbiji uputili su zajedničku inicijativu Ministarstvu finansija za sprovođenje dodatnih mera podrške malim i srednjim preduzećima u zemlji.
Prave razmere štete pandemije Korona virusa po privredu procenjivaće se tek kada opasnost prođe. Međutim, ozbiljne finansijske posledice već su primetne u nekim sektorima industrije.
Ukoliko vaša kompanija još uvek ne razmišlja i ne preduzima korake u vezi sa korona virusom, bolje je da počne. Bez obzira koliko je mala ili lokalna vaša kompanija, vreme je za kriznu komunikaciju.
Zadesila su nas teška vremena. Vlasnici malih i srednjih preduzeća moraju da donose odluke koje nikada do sada nisu, možda čak nisu o njima ni razmišljali. Neke su teške, neke neplanirane, neke možda i dramatične, ali od njih zavisi budućnost onoga što ste možda i ceo život gradili.