Komentari

Kako ne možeš da razumeš?

gospodja

To su dramovi. Imaš 100 drama na 7 dana…

Eto, imao sam tu sreću da prisustvujem razgovoru moje tašte i njene drugarice Milene koja joj je prepričavala svoju avanturu. Besedi, tako, Milena kako je nabasala na katalog jedne poznate firme (nećemo je imenovati) koja se bavi prodajom stvari za kuću. Kako već biva, listajući ga, ubrzo je pronašla dve stvari koje je želela da kupi – šerpu sa sve poklopcem i lepu rupičastu korpu za veš sa divnom šarom koja se baš fino uklapa sa pločicama u njenom kupatilu.

I tu nastaje problem.

Dođi, dođi da ti uzmem meru

Ako ste ikada koristili šerpu ili bilo koji drugi sud za kuvanje, znate da je veličina veoma značajna stavka. U normalnim okolnostima, svakako nećete pržiti jaja u loncu za supu ili zavijati sarmu u šerpici zapremine od jednog litra.

Kao iskusna kuvarica, Milena je zato odmah potražila podatke o veličini šerpe koja joj se dopala, već planirajući koju supu će u njoj prvo spremiti.

Ali…

Sve što je pronašla od informacija bilo je da šerpa ima 26cm u prečniku. Pored cene, to je bilo to. Zbunjena, stavila je naočare da bi bolje videla i ona sitna slova, jer možda tu nešto piše.

Ipak, ništa od novih informacija nije pronašla.

Pomalo iznervirana, okrenula je nekoliko listova kako bi došla do stranice na kojoj je predstavljena korpa za veš i, neočekivano, iznenadila se kada je pod stavkom „dimenzije“ pronašla podatak – 35 litara. Širina, dužina, visina – ma ni za lek.

I šta sada da radi? Pa, logično…

Halo, korisnički servis…

Milena je uzela telefon i pozvala broj korisničkog servisa koji je bio naveden u katalogu. Nakon što je aparat odzvonio sedam puta, čula je maksimalno neoptimističan glas s druge strane žice, koji je, bez trunke ljubaznosti, rekao: „Da“.
„Dobar dan. Videla sam u vašem katalogu šerpu i korpu za veš. Za šerpu piše da ima 26cm, a za korpu da je zapremine 35 litara, pa me zanima kojih su, zapravo, dimenzija ovi artikli“, pitala je.
„Kako to mislite, pa piše vam i sami ste rekli“, glasio je kratak odgovor, drsko izrečen.
„Znate kako, ja ne znam kako da skuvam 15cm supe ili operem 10 litara majica. Možete li mi reći veličinu šerpe“, nastavila je.
„Slušajte gospođo, ta šerpa je mala“, rekla je radnica korisničke službe.
„Dobro, ali koliko mala, koliko litara tečnosti staje u nju?
„Pa, malo“, glasilo je lakonsko objašnjenje.
„Znate, ja sam završila osnovnu školu i znam da izračunam zapreminu valjka, stvarno nije teško. Jedino mi nedostaje krucijalni podatak. Recite mi koje je dubine šerpa?“
„Slušajte, sve što je potrebno da znate nalazi se u katalogu. To je projekat na kome je radio tim stručnjaka, vi samo treba da kupite“, već agresivno je dodala službenica.
„Ali, ne piše. Nije navedeno koje su dimenzije…“, zaustila je Milena, ali bilo je kasno.
Iz slušalice se moglo čuti samo tu-tu, tu-tu…

Pogađate, Milena ne samo da nije kupila ni šerpu niti korpu za veš već je odlučila i da nikada više ne kroči u ovu prodavnicu.

I prošlo je od tada, bezmalo godinu dana, kada joj je ruku dopao novi katalog ove firme. I dalje su prodavali istu onu šerpu i istu onu korpu za veš. Naravno, ona gospođa iz korisničke službe nije prenela kako su u katalogu „izmešane babe i žabe“ (a nemoguće je da se niko drugi nije žalio i postavljao ista pitanja), pa su informacije ostale nepromenjene. A mogli su makar da uz opis šerpe napišu: „Pa, mala je“.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Niz godina se bavi svim oblastima internet marketinga sa naglaskom na kopirajting, SEO i društvene mreže. Svoje iskustvo prenosi kroz predavanja vezana za različite oblasti internet marketinga fokusirajući se na praktičnu stranu koja je osnova uspešnog poslovanja.

Više o Ivanu