Arhiva

Lokalni SEO – Kako do dobrog sajta i još bolje pozicije na Google-u? (I deo)

7geDlyeQ

SEO, odnosno optimizacija sajta za što bolje organsko rangiranje na Guglu , nauka je sama po sebi i mnogo faktora je uključeno u dobro urađenu optimizaciju.

Guglove promene algoritama umeju da zbune i najveće eksperte iz ove oblasti, ali smo a vas ipak izdvojili nekoliko stavki, neophodnih za dobro rangiranje na Guglu.

Počinjemo sa sajtom, s obzirom na to da je on osnova od koje sve kreće. Na prvom mestu, važno je da bude brz i da korisnik ne čeka dugo da mu se sadržaj očita. Stoga je ključno da bude optimizovan za sve uređaje. Imajte na umu da sve više ljudi koristi mobilni telefon pri pretrazi. Gugl ovo zna, te ukoliko prepozna da vaš sajt nije optimizovan kako treba, praktično ne postoji šansa da se pojavi ni blizu prve stranice pretrage.

Takođe, vaš sajt trebalo bi da bude jednostavan za korišćenje i pregledan, jer su i SEO i Gugl su okrenuti ka što boljem iskustvu korisnika. Na njemu mora da stoji tačan „NAP“, odnosno IAT (ime, adresa, telefon), kao i da ima jasno istaknutu Gugl mapu i napisane tačne lokacije koje se poklapaju sa informacijama datim na vašem Google My Business,U sledećem tekstu podrobnije ćemo pričati upravo o Google My Business-u, ali za sada je dovoljno da znate da se informacije sa vašeg sajta moraju poklapati sa vašim podacima na ovom nalogu.

Ljudi su naviknuti da sve informacije dobiju odmah, pa je korisno da na sajtu imate lako dostupan i jasno istaknut broj telefona. A ukoliko je moguće, transparentno napišite cene svojih proizvoda ili usluga.

Važno je da sajt ne zapustite i redovno održavate nakon što ste ga napravili i pustili u funkciju. Slike i ostali sadržaji koji se nalaze na sajtu moraju da oslikavaju realno stanje.

I za kraj, dobar sadržaj je kruna vašeg sajta! Važno je da svoje posetioce informišete. Zbog toga deo sajta posvetite svojim proizvodima ili uslugama. To bi trebalo da bude mesto gde se dešavaju konverzije i pridobija kupac. Bitno je i da svoje posetioce edukujete kroz kvalitetan i relevantan sadržaj, jer će se tako vraćati sajtu, te samim tim i brendu, a Google će vaš sajt prepoznati kao relevantan izvor informacija. 

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi