Arhiva

Šta je bolje za mala i srednja preduzeća – Fejsbuk ili Gugl reklama?

CAp1czgJ

Ukoliko želite da vaše preduzeće bude primećeno, trebalo bi da budete prisutni na internetu.

Dve najveće platforme koje mogu da vam pomognu da budete na umu potrošača kada su online su Fejsbuk i Gugl. Ali, koja je opcija bolja za vas?

Gugl platforma

Gugl svakodnevno koristi nekoliko milijardi korisnika. Ovo je velika publika, ali imajte na umu da svako od njih pretražuje nešto konkretno i traži odgovor. Ključno pitanje je za koliko pretraga su vaš proizvod ili usluga rešenje.

● Da li se lako koristi?

Gugl Ads možete da koristite uz Gugl Ads nalog. Sve je napisano jasno, precizno i jednostavno, tako da nije problem da kreirate i pokrenete kampanju. Ukoliko odlučite da se udubite u ovu materiju, imajte na umu da će vam za to ipak biti potrebno neko vreme.

● Kakvo je targetiranje?

Što se targetiranja ljudi na Guglu tiče, postoje neki osnovni parametri koje možete da odredite: lokacija, starost, pol, jezik. Gugl se menja i trudi se da svoju platformu stalno unapređuje, pa tako nije nemoguće da će uskoro poboljšati ovu opciju.

Fejsbuk platforma

Fejsbuk i Instagram imaju oko dve milijarde aktivnih korisnika. Dok je Fejsbuk mreža popularnija među starijim ljudima, Instagram je popularniji među mlađim – tako da ste koristeći Fejsbuk i Instagram pokrili širok spektar ljudi svih uzrasta. Za razliku od Gugla gde ljudi aktivno traže rešenje svojih problema, na društvenim mrežama provode slobodno vreme. Shodno tome razmišljajte i kako će vaša reklama da glasi i izgleda.

● Da li se lako koristi?

Svako ko ima Fejsbuk nalog može da pusti reklamu. Isto kao i sa Guglom, nije problem napraviti kampanju, ali da biste postali ekspert u kreiranju Fejsbuk reklama – potrebni su vreme i iskustvo.

● Kakvo je targetiranje?

Kada je o targetiranju reč, Fejsbuk odnosi ubedljivu pobedu nad Guglom, jer korisnike možete da targetirate prema lokaciji, godinama, polu, ali i po interesovanjima za stranice na Fejsbuku. Publiku može precizno da odredite – pa će samim tim i vaši rezultati biti mnogo bolji.

Zaključak

Najbolje je da koristite obe platforme da promovišete svoj biznis. Komplementarne kampanje daju najbolje rezultate. Ukoliko je, pak, vaš budžet mali, razmislite o svom idealnom kupcu. Gde će vas pre potražiti? Koliko vremena provodi na društvenim mrežama? Kako biste najlakše mogli da mu zapadnete za oko? Šta bi ga najbrže dovelo do vašeg sajta ili lokala?

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi