Inkluzivnost i diverzitet
Inkluzivnost i diverzitet su termini koji su postali opšti trend u korporativnom svetu.
Inkluzivnost i diverzitet su termini koji su postali opšti trend u korporativnom svetu.
Kompletan nastup, odnosno aktivnosti koje pojedinac ili kompanija preduzimaju u digitalnom okruženju, a najpre na društvenim mrežama, ima neku svrhu, razlog zašto se to radi. Bez obzira da li pričamo o pojedincu ili preduzetniku koji planira i realizuje postove potpuno sam ili o kompaniji koja ima svoje timove, marketing strategije i planove objava.
Iako ne postoji univerzalna definicija šta je ICT, termin je skraćenica od informaciono komunikacione tehnologije. Opšte je prihvaćeno da označava sve uređaje, mrežne komponente, aplikacije i sisteme, koji u kombinaciji omogućavaju interakciju ljudi i organizacija u digitalnom svetu.
Gotovo da nema osobe koja je aktivna u digitalnom svetu, a da ne shvata značaj načina na koji se predstavljamo. To je uvek bilo bitno, samo što su ljudi ranije primećivali kako ste obučeni, kako pričate i ponašate se, a na mrežama postoje malo drugačiji elementi vizuelnog doživljaja.
Iako je pandemija korona virusa ozbiljno uticala na ugostiteljsku industriju, mlada preduzetnica Marija Ranković nije odustala od svog sna i otvorila je konceptualni restoran za ljude posebnog senzibiliteta.
Odavno se u našem društvu veliča sposobnost ljudi da paralelno završavaju nekoliko zadataka i funkcionišu simultano na više projekata.
Tehnologija koja se okreće protiv čoveka jeste tema koja dugo okupira ljudsku misao, te je zato prisutna u raznim umetničkim delima, ali i ostvarenjima pop kulture.
Sarađujte i pominjite druge
Instagram je platforma na kojoj su se do sada oprobali mnogi mali i srednji biznisi. Neki su bili uspešniji od drugih, jer su shvatili na koji način se komunicira sa ciljnom grupom na ovom mediju, kao i kakav sadržaj treba da se plasira.
Malom promenom svakodnevnih rutina možemo mnogo doprineti očuvanju životne sredine.
Mašinsko učenje i analiza prikupljenih podataka su i pre pandemije bili neophodni za razumevanje navika i predviđanje potreba korisnika praćenjem obrazaca u njihovom ponašanju. Međutim, situacija se s pandemijom značajno promenila, jer je došlo do ogromnih i brzih promena navika.
Uslovi pod kojima se nekada zapošljavalo, više nisu dovoljni da se privuče mlađa generacija. To najbolje znaju HR menadžeri, koji ponekad moraju duže da čekaju da naiđe pravi kandidat.
Biznisi koji traju dokazuju da ključ uspeha nije samo u dobroj ideji, već u mogućnosti povezivanja s drugima i ostvarivanjem otvorene komunikacije kako bi se prepoznale sve mogućnosti saradnje i stvorila mreža ljudi koji dele iste ciljeve. Upravo to je jedan od zaključaka nedavno održane onlajn Webiz konferencije, a ujedno i cilj Naše Mreže koja želi da poboljša komunikaciju i dostupnost informacija svima željnim unapređenja poslovanja.
Bloomberg Indeks inovativnosti pokazuje da je Južna Koreja ove godine opet proglašena za najinovativniju zemlju sveta nakon što joj na godinu dana titulu preotela Nemačka. Ova azijska zemlja je, kako Forbes navodi, uspešno izbegla ekonomske krize 2000. i 2008. godine, a sada se vratila na isti nivo rasta kao pre pandemije.
Mogućnost rada na otvorenom i u zatvorenom, kao i produženje radnog vremena, uneli su optimizam među male i srednje privrednike, jer se stanje u ugostiteljskom sektoru polako vraća u normalne tokove.