Hootsuite i Hashtagify za pametnije korišćenje društvenih mreža
U eri društvenih mreža najbitnije je pratiti aktuelnosti i inovacije koje se svakodnevno pojavljuju. Praćenje društvenih mreža može umnogome pomoći poslovanju manjim i srednjim kompanijama i unaprediti njihov posao. Hootsuite i Hashtagify su dva alata koja omogućuju lako praćenje i brzo poslovanje.
Hootsuite je platforma za upravljanje društvenim mrežama. Ona omogućuje praćenje i upravljanje više društvenih stranica kao i praćenje svega što je rečeno o brendu kompanije. Na taj način može se reagovati i odgovoriti na sve zahteve u najbržem mogućem roku.
Jedna od najprivlačnijih stvari vezanih za ovu platformu je svakako mogućnost praćenja velikog broja društvenih mreža, a samo neke od njih i ujedno i najveće su Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, WordPress i još mnoge. Možete zakazati unapred i do 30 objava na različitim profilima/stranicama.
Identifikacija uticajnih osoba (influensera) i potencijalnih kupaca i korisnika važnih za biznis je takođe moguća. Oni se mogu pratiti, a lista sa njihovim podacima se može kreirati, uvesti i dalje deliti.
Hashtagify je marketinški alat koji pomaže u praćenju i analizi heštegova i daje široki pogled u vašim hešteg istraživanjima.
Heštegovi mogu povećati efikasnost marketinške kampanje na mreži, ali samo ako su izabrani na pravi način. Pitanje je kako odabrati onaj pravi koji će zaista pomoći u isticanju objave na društvenim mrežama i kakve benefite kompanijski brend može imati od toga. Heštegova je mnogo, i korisnih, i onih manje korisnih, a sve što je potrebno jeste malo istraživanja i odabir pravog alata. Jedno istraživanje kaže da Tvit koji ima jedan ili više heštgova ima 55% više šanse da bude retvitovan.
Autor
Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.
Više o Arhivi