Video kao deo marketing strategije
Čini se da je video format preplavio naše živote u svim sferama.
Čini se da je video format preplavio naše živote u svim sferama.
Minhen je grad poznat po svojoj prelepoj arhitekturi, kulturi i festivalu piva “Oktoberfest”. Međutim, u blizini ovog grada, u obližnjem avionskom hangaru “krčka” se jedan interesantan projekat koji može iz temelja da promeni budućnost prevoza putnika u velikim gradovima.
Rezultati međunarodne medicinske studije za 2019. godinu, koju je sprovela farmaceutska kompanija Štada, pokazuju da se čak 66% zaposlenih u Srbiji bori sa problemom izgaranja na poslu.
Ovo neće biti tekst koji vam govori kako morate da učite jezike, okrenete se digitalnim kanalima komunikacije i pratite trendove.
U svetu biznisa do nedavno je preovladavalo mišljenje da muškarci imaju bolje predispozicije za preduzetništvo zbog izraženog takmičarskog duha i generalno agresivnijeg pristupa svim oblastima.
Većina preduzetnika teži ka tome da njihova ciljna grupa bude što veća i da obuhvata „široke narodne mase“.
Ukoliko želite da vaše preduzeće bude primećeno, trebalo bi da budete prisutni na internetu.
Generacija Y, poznatija kao Milenijalci i Generacija Z će već 2026. godine činiti oko 85% ukupne radne snage.
Steći kapital za početak samostalne biznis priče je izazov za sebe, ali ako uspete to da uradite, glavno pitanje je gde investirati taj novac?
Kako je početak nove godine već tu, u ovom tekstu vam predlažemo nekoliko novogodišnjih odluka za koje verujemo da bi mogle da doprinesu poboljšanju vašeg biznisa.
Savremeno doba je sa sobom donelo mnogo novih poslovnih trendova u biznis zajednici. Jedan od njih je i tzv. „coworking“ prostor.
Romantične priče često su temelj inovativnih biznis ideja, a ljubav je izvor energije za uspešne poslovne priče
Duže vreme je popularan open space, odnosno koncept zajedničkog radnog prostora bez zidova, u kojem se nalazi ceo tim
U srcu Beograda, nalazi se galerija koja je za kratko vreme privukla pažnju zaljubljenika u moderan porcelanski i keramički rad.
Mala i srednja preduzeća (MSP) u Srbiji nisu dovoljno informisana o mogućnostima da, osim bankarskih kredita, mogu koristiti i druge spoljne izvore finansiranja, poput međunarodnih i državnih programa donacija ili pozajmica investicionih fondova pod povoljnijim uslovima.
Rešenje za pronalaženje dodatnih sredstava za mala i srednja preduzeća mogu da budu i interni izvori finansiranja, kroz programe ušteda i optimizaciju poslovnih procesa.