Kako društveno odgovorno poslovati u vreme krize?
Društveno odgovorno poslovanje je relativno nov koncept koji danas predstavlja ključan faktor funkcionisanja svake kompanije.
Društveno odgovorno poslovanje je relativno nov koncept koji danas predstavlja ključan faktor funkcionisanja svake kompanije.
Veruje se da je jedna od najcenjenijih osobina kod ljudi sposobnost prilagođavanja novim okolnostima. Oni koji je poseduju, pamtiće 2020. godinu boljom od onih koji nisu vični prilagođavanju. Ista stvar je i s biznisom.
Nagoveštaj da se polako vraćamo u svoja radna okruženja donela nam je odluka da je između ostalih ponovo dozvoljen rad i frizerskim salonima i salonima lepote, a koju je objavila Vlade Republike Srbije u skladu sa preporukama kriznog štaba za suzbijanje epidemije.
Pandemija Korona virusom i uvođenje vandrednih mera primoralo je poslodavce da u velikoj meri svoje poslovne modele prilagode radu od kuće.
Predstavnici 12 bilateralnih privrednih komora u Srbiji uputili su zajedničku inicijativu Ministarstvu finansija za sprovođenje dodatnih mera podrške malim i srednjim preduzećima u zemlji.
Prave razmere štete pandemije Korona virusa po privredu procenjivaće se tek kada opasnost prođe. Međutim, ozbiljne finansijske posledice već su primetne u nekim sektorima industrije.
Ukoliko vaša kompanija još uvek ne razmišlja i ne preduzima korake u vezi sa korona virusom, bolje je da počne. Bez obzira koliko je mala ili lokalna vaša kompanija, vreme je za kriznu komunikaciju.
Zadesila su nas teška vremena. Vlasnici malih i srednjih preduzeća moraju da donose odluke koje nikada do sada nisu, možda čak nisu o njima ni razmišljali. Neke su teške, neke neplanirane, neke možda i dramatične, ali od njih zavisi budućnost onoga što ste možda i ceo život gradili.
Kad vas ljudi pitaju čime se bavite, da li nakon vašeg odgovora usledi samo blago klimanje glavom? Ako je vaš odgovor “da”, imajte u vidu da to nije dobar znak.
Istraživanje Foruma za odgovorno poslovanje i Smart kolektiva o posledicama pandemije
Trenutno stanje uzrokovano koronavirusom primoralo je biznise da obazrivije nego ikada raspolažu sa budžetima, a da u isto vreme nastoje da efikasnost zaposlenih održe na visokom nivou.
Pandemija koronavirusa zatvorila je vrata mnogih malih biznisa. Procenjuje se da ugostiteljstvo i turizam trpe najteže udare, a stručnjaci uveliko donose prognoze kada je u pitanju ekonomija.
Vlada Republike Srbije donela je paket ekonomskih mera sa ciljem podrške privrede i što bržeg oporavka sistema narušenog pojavom virusa COVID-19 i proglašenjem vanrednog stanja.
Otkako je proglašena pandemija koronavirusa, upotreba društvenih mreža i aplikacija za komunikaciju u poslovne i privatne svrhe beleži ogroman rast.
Svesni smo svi koliko je marketing važan, ali isto tako i da nije pravilo da samo skupe kampanje donose rezultate. Možda se tada stvaraju najjači efekti, ali dobri rezultati mogu da „dođu“ i sa manjim budžetima.
Informacije o besplatnim online platformama za rad, edukaciju i još mnogo toga