Biznis teme
HearOglasses – startap mladih preduzetnika za koji će se tek čuti
Anđela Kocić, student elektronike i mikroelektronike na Elektronskom fakultetu u Nišu, nema problem sa sluhom i niko iz njene bliže okoline nema takav problem. Jedan nesrećan događaj, međutim, pomogao je Anđeli da se sa tom zajednicom neraskidivo poveže.
Social media marketing za start-apove: B2B strategija
Društveni mediji predstavljaju odličnu alatku za vaš biznis, bilo da ste na samom početku ili već poslujete više godina, te zato čine neizostavan deo svakog marketinškog plana. Velike kompanije, mala preduzeća, pojedinci I inovativni start-apovi – svoje potencijalne klijente danas traže na društvenim mrežama.
Uvod u amortizaciju
Ideja je bila originalna, biznis plan uverljiv i kredit je odobren. Firma sada i zvanično radi i sve što nam ostaje jeste da se posvetimo planovima za razvoj posla. Stvari, nažalost, nikada nisu toliko jednostavne i svaki preduzetnik biće suočen sa gomilom novih termina koji često mogu da budu višeznačni i zbunjujući. Iako je konkurencija u tom smislu jaka, jedan od takvih termina jeste amortizacija.
Web prezentacija i da li vam je neophodna
U vremenu kada svaku sitnicu tražimo na internetu skoro da niko i ne postavlja pitanje mora li jedna firma biti prisutna u virtuelnom svetu.
Kad se biznis desi slučajno – od zdravije ishrane do „Zdravo živo“
Moja preduzetnička priča
Kad se spoje moda i beli luk – „black look“
Za sve one koji izbegavaju beli luk zbog neprijatnog mirisa i zadaha, mlada preduzetnica Ivana Stanković ima rešenje.
Osnovi Blockchain tehnologije
Jednostavno rečeno, Blockchain jeste knjiga u kojoj su sasvim pouzdano zabeležene transakcije svih korisnika peer-2-peer mreže.
Aplikacije za timski rad
Rad u timu danas predstavlja uobičajeni oblik rada. U cilju da se timovima olakša funkcionisanje, na raspolaganju stoji čitav niz alata koji zajednički rad mogu da učine ugodnijim, bržim i efikasnijim.
E-Commerce trendovi u Srbiji
Trgovina na internetu postaje sve popularnija u Srbiji i čak 23 odsto stanovništva se redovno upušta u on-lajn kupovinu.
Kontrola troškova
Od ključnog značaja za rast profita jeste povećanje cene ili smanjivanje troškova. Povećanje cene može da dovede do pada prodaje i gubitka tržišta, te je takav korak prihvatljiv samo u slučajevima u kojima ste sigurni da taj rast neće odbiti kupce i ojačati konkurenciju.
Kreiranje korisničkih persona
Persona označava model korisnika koji je stvoren na osnovu podataka prikupljenih od stvarnih korisnika. Svrha persona sastoji se u tome da se kreira pouzdana i realna slika o ključnim korisnicima proizvoda ili usluge.
Lokalni marketing
Lokalni marketing se koristi kada prodavci žele da motivišu ljude iz neposredne okoline i da ih ohrabre da posete firmu, odnosno onda kada žele da budu vidljiviji u lokalnom okruženju.
Bilans uspeha
Bilans uspeha je pregled prihoda i rashoda koji je neko preduzeće ostvarilo u određenom vremenskom periodu.
Novčani tok (Cash flow)
Najkraće rečeno cash flow je prikaz priliva i odliva novca u firmu u određenom periodu, na primer u toku tromesečja.
Kalkulacija prodajne cene
Kalkulacija je knjigovodstvena isprava koja dokumentuje postupak formiranja prodajne cene robe kao i ulaz robe u magacin. Iako postoje različite vrste ovog dokumenta, u praksi se najčešće susrećemo sa kalkulacijom za robu nabavljenu na domaćem tržištu. Za vas smo pripremili upravo primer ovog dokumenta.