Arhiva

Instagram za mali i srednji biznis – korisni saveti – I deo

rIlVSKjI

Instagram je platforma na kojoj su se do sada oprobali mnogi mali i srednji biznisi. Neki su bili uspešniji od drugih, jer su shvatili na koji način se komunicira sa ciljnom grupom na ovom mediju, kao i kakav sadržaj treba da se plasira.

Evo nekoliko saveta koji će vam pomoći da postavite svoj Instagram biznis profil tako da poboljša vaše poslovanje.

Poslovni profil je obavezan

Instagram mesečno koristi preko milijardu aktivnih korisnika. Manje je konkurencije, a veća povezanost sa ciljnom grupom nego na Facebook-u ili Twitteru. Zato on predstavlja odličnu platformu da predstavite tržištu svoje proizvode ili usluge, a da ne trošite velike količine novca na plaćene oglase. To vam omogućava i objava fotografija ili videa na Instagram biznis profilu. Uostalom, ako niste upoznati sa instagram mogućnostima, pročitajte ovih par saveta kako da vam posao raste.

1. Pokažite šta radite na kreativan način

Usredsredite se na rešenje koje pružate, a ne na proizvode koje prodajete. Na Instagramu je neophodno dodati vrednost svojim kupcima i izgledati lepo dok to radite. Nikada ne potcenjujte činjenicu da je vaš najvažniji adut (i pad) na ovoj mreži društvenih medija – vizuelni sadržaj.

Ako je vaše poslovanje orijentisano na usluge, fokusirajte se na prikazivanje procesa koji stoji iza pružanja usluge. Pokažite kulturu kompanije, podelite svoju misiju sa svetom ili jednostavno podelite nekoliko saveta i uputstava.

Postoji mnogo različitih formata koje možete iskoristiti da biste to uradili na Instagramu – moguće je postaviti fotografije, kratke video zapise (slične GIF-ovima, zvani Bumerang) i video zapise dužine do jednog minuta.

2. Probajte Instagram stories (priče)

Instagram priče imaju format slajdova i uživo su samo 24 sata (mada se mogu dodati na vaš profil kao istaknuti fajlovi, pojavljujući se na vašem profilu čak i nakon što originalna priča nestane). Ova funkcija je prvi put stvorena kao odgovor na Snapchat’s Stories i Instagram je neprestano razvija. 

Evo nekih od prednosti korišćenja Instagram Stories za brendove:

  • Priče su prikazane na vrhu vremenskih linija sledbenika, odmah ispod Instagram logotipa, na istaknutom mestu.
  • Pomoću njih se mogu snimati sadržaji iza kulisa koji ne moraju biti toliko visokog kvaliteta kao redovni postovi.
  • Priče olakšavaju eksperimentisanje sa različitim vrstama sadržaja, uključujući filtere, nalepnice, fotografije, video zapise i video zapise uživo.
  • Označavanje drugih naloga, npr. @instagram u pričama, idealan je za saradnike i influensere.
  • Zabavni dodaci poput filtera za lice, teksta i nalepnica pomažu vam da uređujete slike u pokretu.
  • Pretraga priča po heštegovima i lokacijama čini ih vidljivijima.
  • Sve fotografije i video snimci koje dodate reprodukovaće se u redosledu u koji su dodati i možete ih dodati koliko god želite. 

Instagram Stories oglase možete koristiti za ciljanje nove publike i dodavanje poziva na akciju u kolaže, što može biti posebno korisno za promocije. Imajte na umu da se Stories mogu kreirati samo na mobilnim uređajima i da je moguće Instagram Stories poslati kao direktnu poruku (DM). Korišćenje priča o društvenim mrežama definitivno se ubrzava i skoro svaki brend može pronaći zabavan i zanimljiv način za učešće.

Izvor: www.sendible.com

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi