Arhiva

Kako da upravljate društvenim mrežama za vreme pandemije?

nla2NIIK

Otkako je proglašena pandemija koronavirusa, upotreba društvenih mreža i aplikacija za komunikaciju u poslovne i privatne svrhe beleži ogroman rast.

Iz kompanije Facebook tvrde da je upotreba WhatsApp-a skočila za čak 40 posto u prvom kvartalu 2020. Ovo bi trebalo da bude smernica za kompanije i biznisi da kroz profile na društvenim mrežama iskoriste kako bi održali kontakt sa klijentima.

Čini se da je najteže naći balans između deljenja korisnih i relevantnih informacija o svom biznisu/brendu i informacija u vezi sa koronavirusom. Zbog toga smo za vas u ovom tekstu pripremili nekoliko saveta o stvarima na koje bi trebalo da obratite posebnu pažnju u komunikaciji tokom trajanja vanrednog stanja.

Podelite informaciju da je i vaša kompanija odgovorna – da ste preduzeli sve mere predostrožnosti i da brinete za bezbednost svojih zaposlenih. Napravite vizual sa toplom porukom, da ste uz svoje zaposlene i da se zajedno borite da što bezbolnije izađete iz ove situacije.

Redovno obaveštavajte pratioce o izmenama u poslovanju. Stavite im do znanja na koji način vaš biznis sada funkcioniše i da li, i na koji način, mogu da dođu do vaših proizvoda i usluga.Održavajte kontakt sa pratiocima deleći motivacione poruke i savete kako da prekrate vreme u karantinu. Oni će neretko poželeti da vaše vizuale podele sa svojim prijateljima, pa će vaša stranica dobiti priliku za “rast” i postaće vidljivija većem broju potencijalnih klijenata.

Koristite hashtagove: osmislite neki svoj, kompanijski, a možete koristite i zvanične: #OstaniKodKuće, #StaySafe. Oni će postati vidljivi u pretragama, a to poboljšava doseg i engagement objave, kao i celokupnog profila vašeg biznisa.

Ne prenosite na svom profilu sve informacije koje se dele, veliki broj njih je neproveren. Ako objavljujete informacije o epidemiji i pandemiji, koristite zvanične izvore, poput sajta Ministarstva zdravlja.Budite solidarni – iskažite empatiju i ukoliko ste u mogućnosti ponudite neku vrstu pomoći zajednici, klijentima i prijateljima kompanije. Vaše malo moglo bi nekom drugom mnogo da znači.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi