Arhiva

Kako do većeg broja pratilaca na Instagramu?

HSUVIbMe

Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža koje se koriste trenutno i kao takva omogućava biznisima da putem nje lako dođu do svoje ciljne publike. Ono što muči sve korisnike ove mreže jeste „Kako do većeg broja pratilaca?“.

Ta brojka je postala glavni cilj, pa se čini da se nekada gubi fokus sa onog pravog, a to je veća prodaja. Zato napominjem da broj pratilaca nije bitan. Bitno je da su oni pravi i da će kao takvi biti spremniji da kupe vaš proizvod ili uslugu, ako vas upravo zbog toga i prate.

Ali kako da vas više ljudi zaprati? Evo par saveta koji će vam pomoći u tome:

1. Sadržaj koji daje vrednost – Fokusirajte se na sadržaj i njegov kvalitet, ne na kvantitet. Kreirajte sadržaj koji će vašim pratiocima dati vrednost. Kada kažemo vrednost, tu mislimo na zabavu, humor, edukaciju, inspiraciju, motivaciju itd. Bitno je da budi neku emociju i da žele da vas prate.

2. Budite redovno aktivni – Bilo da je to kroz post, stori ili rils, morate biti prisutni na mreži da bi vas potencijalni pratioci zapazili. Što ste više prisutni, to je veća prilika da vas vide i zaprate. Nemojte praviti veće pauze.

3. Sponzorišite objave – Instagram oglašavanje vam daje odličnu priliku da za malo novca vaše objave vidi više korisnika, posebno oni koji vas ne prate. Ako vaša objava organski dobro prolazi, pogurajte je uz malo budžeta i dajte joj priliku da vam donese nove pratioce.

4. Ogranizujte darivanje – Ukoliko imate proizvod ili uslugu koji su dobar mamac za nove pratioce, organizujte darivanje tako da ih podstaknete da vas „zaprate“: za učešće je obavezno da vas neko zaprati i taguje u komentaru tri prijatelja kojima bi se vaš proizvod dopao. Na taj način dobijate na vidljivosti.

5. Video – Instagram prati trendove, a oni kažu da je video sada najgledaniji format na društvenim mrežama. Zato je i uveo rils, novi format koji osvaja mrežu u potpunosti. Korišćenje rilsa daje vam mogućnost da organski dođete do što većeg broja pratilaca, jer ga algoritam voli i „gura“. Ako koristite dobar fazon uz trending muziku, veća je verovatnoća da će vas videti veliki broj korisnika, posebno onih koji vas inače ne prate.

6. Upoznajte algoritam – Instagram ima svoj algoritam koji funkcioniše na takav način da svojim korisnicima prikazuje sadržaj za koji zna da bi im se dopao. On uzima u obzir razne faktore koji mogu doprineti tome da vaša objava bude vidljivija. Morate znati kako funkcioniše da biste kreirali takav sadržaj koji će dopreti do što većeg broja ljudi.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi