Arhiva

Lokalni SEO – Zašto je važno da imate Google My Business nalog i da se pojavljujete u lokalnim Google pretragama? (II deo)

wq1Vegu0

Važno je da imate ne samo otvoren, već i popunjen Google My Business nalog, kako biste ostavili utisak ozbiljne firme, ali i svojim sadašnjim i potencijalnim korisnicima obezbedili pregršt korisnih informacija

U prvom tekstu smo se bavili značajem veb sajta i elementima koje bi trebalo da ima kako bi se što bolje pozicionirao na Gugl pretrazi. Sada ćemo pažnju posvetiti unapređenju vašeg Google My Business profila i lokalnim pretragama.

Zašto bi trebalo da imate Google My Business nalog?

Važno je da imate ne samo otvoren, već i popunjen Google My Business nalog, kako biste ostavili utisak ozbiljne firme, ali i svojim sadašnjim i potencijalnim korisnicima obezbedili pregršt korisnih informacija. Najbolje je da nalog popunite u celosti – radno vreme, slike osoblja, vlasnika, kancelarije i lokala, prodavnice, opise, specijalno radno vreme tokom praznika, način plaćanja, cenovnik, itd. Kao što smo već spomenuli, informacije na Google nalogu i sajtu, moraju da se poklapaju. 

Gledajte da odgovorite na sve recenzije, pogotovo na one negativne. I to uvek kulturno i sa poštovanjem – čak iako se ne slažete s izjavom u potpunosti. U početku možete da zamolite nekoliko ljudi da ostave pozitivne recenzije – a najbolje bi bilo da u svojim komentarima koriste ključne reči koje su važne za vaš posao. Recimo, ukoliko imate frizerski salon, ideja je da u recenziji stoji “Ovaj frizerski salon je odličan! Ljubazni frizeri i pristupačne cene”, a ne samo “Odlično! Dobre cene, super usluga”.

Snaga lokalne pretrage

Ukratko, dobar lokalni SEO znači da se vaš sajt dobro rangira prilikom pretraga ljudi su u neposrednom okruženju vašeg biznisa. Kako biste to postigli, analizirajte konkurenciju. Proverite ko je prvi na Guglu za vaše ključne reči, a u to uključite i lokaciju (formula bi bila: “frizerski salon Pančevo”) i na osnovu ove pretrage istražite svoje konkurente. Zatim pokušajte da sadržaj na sajtu, svoj Google nalog i društvene mreže oblikujete na bolji i kvalitetniji način od biznisa koji se u pretrazi nalaze ispred vas.

Neka vaš sajt sadrži relevantne „lokalne“ meta titlove. To su delovi teksta u HTML kodu na sajtu koji se ne vide na samoj stranici, ali pomažu pretraživačima da saznaju kakav sadržaj se nalazi na vašem sajtu.Najzad, nastavite da nas pratite, jer ćemo se u trećem i poslednjem tekstu na temu lokalne optimizacije, baviti svim ostalim oblastima koje utiču na SEO, a koje nismo spomenuli do sada.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi