Koliko smo „jaki“ kada nisu sve na broju?
Sećate se onog proleća 2020, kad odjednom niste sasvim znali gde vam je glava, a gde pozadina?
Sećate se onog proleća 2020, kad odjednom niste sasvim znali gde vam je glava, a gde pozadina?
U poslovnom svetu glasine mogu biti poput male iskre koja na kraju zapali čitavu šumu.
Pre nekih 5.000 godina Persijanci su imali jednu lepu naviku: kada proleće krene da na rame sleće, međusobno su se čašćavali jajima.
Minimum jednom dnevno svi živimo deo scenarija koji je identičan za još oko 8 milijardi ljudi na planeti.
Nijedan sport nije lagan, ali postoje sportovi koji se malo razlikuju od ostalih.
Kada imate baš mnogo vremena, a osuđeni ste na četiri zida, pre ili kasnije će početi da vam iskrsavaju čudne ideje. Ali, imati tako mnogo vremena ne mora nužno da znači protraćene dane.
Baš smo nekako lepo udesili ovo digitalno doba tako da iz njega izvučemo maksimum. Kada već imamo bezgranični internet, kada za svaku informaciju samo treba da zavučemo ruku u džep…
Po završetku Drugog svetskog rata brojne zapadnjačke kompanije napravile su veliki proboj na tržište Japana, a među ovim brendovima našao se i Nestle.
Dok se dobar deo mejnstrim gejmera utrkivao ko će da ima bolju opremu – jer, kada imate igricu oko koje se potrudila čitava armada dizajnera i developera, nema smisla da je terate na osrednjoj grafici…
Prošlo je otprilike dve i po decenije otkako je jedna zelena, smešna sova počela da se šunja po internetu.
Šta je luksuz? Da li se ogleda u dizajnu, kvalitetu i skupocenim materijalima od kojih je proizvod napravljen ili je sve rezultat pažljivo postavljenog ambijenta, psihologije i aure kojom se proizvodi okruže?
Pregršt je kutaka na internetu (a i van njega) koji preporučuju štivo za poslovne ljude, to samo vrca. Ali do sada nisam naišla da je neko preporučio za čitanje pripovetku „San smešnog čoveka“ Fjodora Mihajloviča Dostojevskog.
Godine 1997. glumica Fara Foset se pojavila na naslovnici Plejboja, i to prilično nestandardno odevena.
Internet i digitalne platforme već godinama igraju ključnu ulogu u našem svakodnevnom životu. Upravo zato ovi kanali komunikacije imaju veliku važnost za sva preduzeća, bez obzira na njihovu veličinu i vrstu poslovanja.
Spoiler alert: nije uvek zanimljivo, iako volimo tako da mislimo.
Seminari, konferencije, paneli i radionice; vebinari, podkasti i predavanja, izlaganja i gostovanja… Toliko mesta na kome dobijate (ili stvarate) šansu da se nekome obratite.