Franšizno poslovanje i kako do njega?
Franšizno poslovanje je poslovni odnos, u kojem vlasnik proizvoda ili usluge (davalac franšize), prodaje primaocu franšize pravo da nastupa na tržištu pod njegovim prepoznatljivim imenom, odnosno brendom.
Franšizno poslovanje je poslovni odnos, u kojem vlasnik proizvoda ili usluge (davalac franšize), prodaje primaocu franšize pravo da nastupa na tržištu pod njegovim prepoznatljivim imenom, odnosno brendom.
Ukoliko vodite svoj biznis, verovatno se susrećete sa izazovima prilikom vođenja projekata, odgovaranja na zahteve klijenata, pokušajima da ispratite potrebe tržišta, kao i da ponudite nova rešenja koja bi vas odvojila od konkurencije. Ipak, jedan od najizazovnijih problema u poslovanju za mnoge su sukobi unutar tima.
Nakon dugogodišnje dominacije Fejsbuka i Instagrama, na digitalnoj sceni se pojavio novi veliki igrač – TikTok.
Ljudi koji su na početku karijere ili pokušavaju da se prekvalifikuju neretko nailaze na ponude za neplaćene prakse u različitim kompanijama i organizacijama. U slučaju da vodite biznis koji lagano raste, u nekom momentu se može javiti potreba za novim kadrom koji ćete sami obučiti.
Određivanje cene usluga koje pružate često može da predstavlja problem, posebno za one koji su početnici u poslovanju. Važno je da vodite računa i pogodite „zlatnu sredinu“ tako da se ni ne precenite ni ne potcenite. Obe greške mogu dovesti do rušenja imidža jer će (potencijalni) klijenti postati svesni da svoj rad ne vrednujete na pravi način.
Gotovo svako ko vodi svoj posao se u nekom trenutku suočio sa negativnim fidbekom. Negativna povratna informacija ume da bude posebno teška onda kad uložite veliku količinu vremena, energije i rada i očekujete pozitivne reakcije i pohvalne komentare.
Lojalni klijenti su najjednostavnije rečeno oni koji se vraćaju da posluju sa vama. Spremni su da vam iznova ukažu poverenje i samim tim ulože više kapitala u usluge ili proizvode koje nudite.
Postoje različiti tipovi zahtevnih klijenata za koje se vezuju specifična ponašanja, a mi ćemo navesti neka od njih i načine da se sa njima izborite.
Brojna istraživanja pokazuju da je pozitivno radno okruženje jedan od važnih faktora koji utiču na zaposlenog, njegovu angažovanost na radnom mestu, produktivnost, motivaciju, pa i na odluku da ostane u određenoj kompaniji. Zato je odgovornost svakog lidera i menadžmenta da učestvuju i doprinesu atmosfere u kojoj „svi dobijaju“. A, kako tačno izgleda stimulativno i pozitivno radno okruženje, predstavili smo u tekstu koji sledi.
Po svojoj definiciji autoritet je priznati ili nametnuti ugled ili uticaj od strane neke osobe ili institucije. Postoji u raznim sferama života i svim odnosima među ljudima.
Iako živimo u svetu masovne proizvodnje, FLAME Furniture Inc. svojim unikatnim nameštajem i proizvodima dokazuje da na našem tržištu i dalje ima prostora za jedinstvene i hand craft stvari.
Biti inovativan na ustaljenom tržištu i sa ustaljenim proizvodom kao što je sladoled, nije lak poduhvat. Međutim, Taiyaki poslastičarnica uspela je da uradi baš to, predstavljanjem japanskog sladoleda našem tržištu.
Ekološka osvešćenost je tema koja sve više dobija na značaju kako u svetu, tako i kod nas.
Saznajte na koje stvari treba obratiti pažnju u godini koja je pred nama, kako bi i vaša poslovna priča zasijala još više.
To što imamo sjajnu web stranicu i online prodavnicu, ne znači da smo prošli digitalnu transformaciju i da smo digitalno operativni.Najverovatnije da nam je za neke usluge i poslovanje još uvek potrebna gomila papira.
Content marketing danas je postao nezaobilazni deo svakog uspešnog biznisa. Sadržaj na društvenim mrežama nije uvek lako pratiti, ni planirati. Upravo zbog toga smo vam spremili obrasce koji će vam pomoći da organizujete vaš sadržaj na pravi način.